Japanski korporativni gigant Sony Corp najavio je otpuštanje 10,000 radnika - to je oko 6% ukupne Sony radne snage globalno. Novi upravitelj, Kazuo Hirai, na taj način želi kompaniju ponovno vratiti na profitabilnu stazu nakon 4 godine u "crvenom", prenosi Reuters.
Masovno otpuštanje samo je jedno u nizu sličnih koja trenutačno pogađaju japansku korporativnu industriju - kompanije NEC i Panasonic također smanjuju broj zaposlenika, djelomično zbog snažnog Yena, ali i zbog konkurencije koju im predstavlja Apple i Samsung Electronics.
Proizvođači televizora naročito su u teškoj situaciji nakon drastičnog pada cijena globalno, Sony, Panasonic i Sharp zajedno su ostvarili gubitak od oko 17 milijardi USD u upravo završenoj fiskalnoj godini. Sony planira odgovoriti na zahtjeve tržište s novom strategijom, ali ona će u konačnici najviše pogoditi radnike. "Nakon što je stvari preuzeo novi generalni direktor, puno je lakše srezati poslove i krenuti u drugom smjeru", rekao je član uprave, Yuuki Sakurai. "Jedna od stvari koje bih volio je da se resursi fokusiraju na prostor izvan proizvodnje televizora, ako fokus ostane samo na televizorima, Sony bi se mogao naći u ratu kojeg nije u stanju dobiti", rekao je Sakurai.
Ovo je još jedan u nizu primjera kada korporacije svoj jedini način da se iz "crvenog" vrate u "zeleno" vide u masovnom otpuštanju radnika. To je loša vijest i za one radnike koji odlaze, ali i za one koji ostaju - smanjenjem radne snage nužno će doći do još većeg pritiska...
Proizvođači televizora naročito su u teškoj situaciji nakon drastičnog pada cijena globalno, Sony, Panasonic i Sharp zajedno su ostvarili gubitak od oko 17 milijardi USD u upravo završenoj fiskalnoj godini. Sony planira odgovoriti na zahtjeve tržište s novom strategijom, ali ona će u konačnici najviše pogoditi radnike. "Nakon što je stvari preuzeo novi generalni direktor, puno je lakše srezati poslove i krenuti u drugom smjeru", rekao je član uprave, Yuuki Sakurai. "Jedna od stvari koje bih volio je da se resursi fokusiraju na prostor izvan proizvodnje televizora, ako fokus ostane samo na televizorima, Sony bi se mogao naći u ratu kojeg nije u stanju dobiti", rekao je Sakurai.
Ovo je još jedan u nizu primjera kada korporacije svoj jedini način da se iz "crvenog" vrate u "zeleno" vide u masovnom otpuštanju radnika. To je loša vijest i za one radnike koji odlaze, ali i za one koji ostaju - smanjenjem radne snage nužno će doći do još većeg pritiska...