X
VELIKA AKCIJA "Od zime do zime": Paket advance godišnje pretplate za 350 kn (-30%)
Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Kroz 17 država od Pekinga do Londona pri 320 km/h i preko Sibira, ispod Beringovog tjesnaca, do SAD-a: budućnost svijeta na željeznici

PIŠE:
Objavljeno:
Iako su mnogi još uvijek samo u fazi teorije, sve ozbiljnije se raspravlja o mega željezničkim projektima budućnosti koji bi povezivali ključne svjetske centre. U središtu ovih planova je Kina koja je iznimno razvila svoj vlastiti željeznički promet. No, Kina ima i ambicioznije planove koji rastu paralelno s jačanjem kineske ekonomske snage.

Vlakom od Pekinga do Londona preko čak 17 država? Ili od Pekinga do američkih centara preko Sibira, ispod Beringovog prolaza, Aljaske i Kanade? Ovi mega projekti još nisu krenuli, ali se o njima intenzivno promišlja, a neki tvrde kako bi mogli postati stvarnost već do 2020.

Jedna stvar je sigurna, Kina će biti ključni akter u pokretanju istih stoga je ovo idealan trenutak da se osvrnemo na razvoj kineske željeznice.

Kineske željeznice u 21. stoljeću

Kada govorimo o uspjehu kineskog željezničkog prometa onda primarno govorimo o vlakovima velike brzine koji obaraju rekorde. Prošlo je svega 6 godina otkako je prvi kineski vlak velike brzine povezao Peking s obližnjom lukom Tianjin. Do danas ove brze linije obuhvaćaju preko 10,000 kilometara - taj podatak je fascinantan ako ...
Poštovani, za nastavak čitanja trebate biti pretplatnik.
Ako već jeste advance.hr pretplatnik, ulogirajte se
Poštovani, riječ je o tekstu starijem od 60 dana te je stoga komentiranje zatvoreno.