1983. godine oko 50 korporacija je kontroliralo većinu medija koji emitiraju vijesti u SAD-u.
Danas se taj broj smanjio na samo šest izuzetno moćnih medijskih korporacija. One kontroliraju većinu onoga što američki građani slušaju, gledaju i čitaju. Posjeduju TV stanice, filmske studije, novine itd. Jedine kompanije koje im se postepeno pridružuju su online kompanije poput Microsoft-a, Yahoo-a i Google-a s obzirom da ljudi sve više i više koriste internet. Bez obzira što nikada nije postojao veći izbor sadržaja, vlasništvo nikada nije držalo manji broj ljudi.
Šest korporacija koje vladaju medijima u SAD su: Time Warner, Walt Disney, Viacom, NewsCorp Ruperta Murdocha, CBS i NBC Universal. Ali i ono malo što ne kontrolira ovih šest korporacija se sve više koncentrira u sve manji broj ruku. Šest korporacija su doslovno u mogućnosti da programiraju umove Amerikanaca koji su pod utjecajem njihovih medija. Zato se u osnovi riječ program ne odnosi na sadržaj koji se nudi nego na programiranje uma korisnika.
Kupovina i spajanje kompanija se neprekidno nastavlja. Comcast je kupio NBC, samim tim je i vlasnik Universala. Walt Disney ima vlastite kablovske kanale za djecu, ali su i vlasnici ABC-a. CBS je dio Viacom-a koji je također vlasnik MTV-a. Iako postoje organizacijske razlike, vlasnik je jedan.
1983. oko 50 korporacija je dominiralo američkim medijima. Od tada se vladavina nad medijima koncentrirala među sve manjim brojem vladnika. Do 1983. najveće ujedinjenje medija ikada ...
Danas se taj broj smanjio na samo šest izuzetno moćnih medijskih korporacija. One kontroliraju većinu onoga što američki građani slušaju, gledaju i čitaju. Posjeduju TV stanice, filmske studije, novine itd. Jedine kompanije koje im se postepeno pridružuju su online kompanije poput Microsoft-a, Yahoo-a i Google-a s obzirom da ljudi sve više i više koriste internet. Bez obzira što nikada nije postojao veći izbor sadržaja, vlasništvo nikada nije držalo manji broj ljudi.
Šest korporacija koje vladaju medijima u SAD su: Time Warner, Walt Disney, Viacom, NewsCorp Ruperta Murdocha, CBS i NBC Universal. Ali i ono malo što ne kontrolira ovih šest korporacija se sve više koncentrira u sve manji broj ruku. Šest korporacija su doslovno u mogućnosti da programiraju umove Amerikanaca koji su pod utjecajem njihovih medija. Zato se u osnovi riječ program ne odnosi na sadržaj koji se nudi nego na programiranje uma korisnika.
Kupovina i spajanje kompanija se neprekidno nastavlja. Comcast je kupio NBC, samim tim je i vlasnik Universala. Walt Disney ima vlastite kablovske kanale za djecu, ali su i vlasnici ABC-a. CBS je dio Viacom-a koji je također vlasnik MTV-a. Iako postoje organizacijske razlike, vlasnik je jedan.
1983. oko 50 korporacija je dominiralo američkim medijima. Od tada se vladavina nad medijima koncentrirala među sve manjim brojem vladnika. Do 1983. najveće ujedinjenje medija ikada ...