Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Koncentracija propagande - sve manja konkurencija i sve veća moć medijskih korporacija u SAD-u

PIŠE:
25 Objavljeno:
1983. godine oko 50 korporacija je kontroliralo većinu medija koji emitiraju vijesti u SAD-u.

Danas se taj broj smanjio na samo šest izuzetno moćnih medijskih korporacija. One kontroliraju većinu onoga što američki građani slušaju, gledaju i čitaju. Posjeduju TV stanice, filmske studije, novine itd. Jedine kompanije koje im se postepeno pridružuju su online kompanije poput Microsoft-a, Yahoo-a i Google-a s obzirom da ljudi sve više i više koriste internet. Bez obzira što nikada nije postojao veći izbor sadržaja, vlasništvo nikada nije držalo manji broj ljudi.

Šest korporacija koje vladaju medijima u SAD su: Time Warner, Walt Disney, Viacom, NewsCorp Ruperta Murdocha, CBS i NBC Universal. Ali i ono malo što ne kontrolira ovih šest korporacija se sve više koncentrira u sve manji broj ruku. Šest korporacija su doslovno u mogućnosti da programiraju umove Amerikanaca koji su pod utjecajem njihovih medija. Zato se u osnovi riječ program ne odnosi na sadržaj koji se nudi nego na programira...
Poštovani, za nastavak čitanja trebate biti pretplatnik.
Ako već jeste advance.hr pretplatnik, ulogirajte se
Izaberite paket pretplate:
6 mjeseci, 300kn (40€)
12 mjeseci, 500kn (67€)