Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Istaknuti britanski novinar, Neil Clark: "Rusija i Kina moraju biti čvršće, zapadne sile žele rat u Siriji koji može prerasti u svjetski rat"

43 Objavljeno:

Neil Clark je istaknuti britanski novinar, redovno piše za list The Guardian. Njegov politički blog je 2007. proglašen za najbolji blog u Britaniji. Osim za The Guardian piše i za brojne međunarodne tiskovine. U današnjem (4.6.2012) razgovoru za RT osvrnuo se na aktualno stanje u Siriji. U svojoj analizi ne skriva ogorčenje prema potezima SAD i Britanije po pitanju sirijske krize.

Neil ClarkNavodi kako zapadne sile, uz svoje arapske partnere kao što su Katar i Saudijska Arabija, žele pod svaku cijenu dovesti do vojne intervencije u Siriji. Reperkusije bi mogle biti strašne, smatra Clark i pritom ističe kako bi rat na Bliskom istoku lako mogao prerasti i u svjetski rat. Navodi kako bi Rusija i Kina morale biti daleko čvršće, zauzeti jasan stav i poručiti zapadnim silama - "dosta je bilo".
Neil Clark u razgovoru otvoreno iznosi svoja stajališta, tako ističe kako SAD, Britanija, Francuska, Saudijska Arabija i Katar nikad ni nisu željele da uspije mirovni plan Kofi Annana, već ga pokušavaju potkopati na sve moguće načine.

Transkript: Neil Clark za RT


RT: "Moskva poručuje kako nekoliko zemalja nastoje iskoristiti masakr u Houli za svoje vlastite interese kako bi potkopali plan Kofi Annana. Što mislite o toj izjavi?"
Neil Clark: "Mislim da je to apsolutno točno. Mislim da je trenutačna agenda sasvim jasna svima. Posljednjih 15 mjeseci zapadne sile, u suradnji s arapskim državama Perzijskog zaljeva, nastoje srušiti režim u Damasku. I ovo me podsjeća na događanja u Jugoslaviji 1999, zapadne sile su iskoristile navodne masakre kao izgovor za vojnu intervenciju. Prije 12 mjeseci imali smo isto i u Libiji. Iz Libije su počele masovno pristizati vijesti o zločinima režima, na što su SAD i Britanija odgovorile "e sad moramo intervenirati" - što se, naravno, i dogodilo. Ovo je sada déjà vu, kao 1999 i 2011.

RT: "I što sada? Da li su povijesne lekcije naučene? Mislim, sirijska opozicija poziva na vojnu akciju i Washington poručuje kako je spreman. Kako će ovi pozivi za intervencijom završiti?"
Neil Clark: "Mislim da smo sada došli do odlučne točke cijele krize i smatram da je Rusija potpuno jasno poručila kako neće podržati nikakvu vojnu intervenciju. Rusija je doslovno prevarena po pitanju Libije i neće se dati ponovno prevariti. Jedini način da zaista imamo mirno rješenje je da zapadne sile i države kao što su Katar i Saudijska Arabija poruče pobunjenicima "prestanite" i da im prestanu dostavljati oružje.
Nažalost, ulozi su sada već izuzetno visoki, jer što se dogodi sa Sirijom biti će od ogromnog globalnog značaja, jer zapad jednostavno želi da ovaj režim ode. Njihov cilj je da u Siriji zavlada pro-zapadnjački režim, koji će ujedno biti i pro-izraelski, ali i anti-iranski, kako bi se mogli pripremiti za napad na Iran.
Ulozi su nevjerojatno visoki... nažalost, ne vidim kako bi zapad mogao odstupiti. Mislim da ćemo vidjeti sve agresivnije i agresivnije ponašanje od strane zapada i sve veću potporu za pobunjenike.
Volio bih da Rusija i Kina zaista istupe sada, zauzmu daleko čvršći stav i poruče - "dosta je bilo !".
Postoji politički proces u Siriji, prihvaćen je novi Ustav, imali smo parlamentarne izbore, postoji demokratski put. I mislim da bi Rusija i Kina zajedno trebale poručiti zapadu: "prestanite, prestanite s ovakvim ponašanjem !".

RT: "Kažete da je situacija došla do odlučne točke. Opozicija želi da UN misija prizna neuspjeh, da li se to može dogoditi?"
Neil Clark: "Budimo iskreni - SAD, Britanija, Francuska, Saudijska Arabija i Katar ne žele da plan Kofi Annnana uspije. Uspjeh tog plana žele sirijska vlada, Rusija i Kina. Mislim da je ovaj petak katarski premijer rekao kako bi Kofi Annan trebao odrediti datum do kojega će se morati deklarirati da li je plan uspio ili nije. Ovo nimalo ne pomaže. Mislim, zašto ovaj plan ne funkcionira? Zato jer se pobunjenici i dalje bore, i dalje koriste oružje, teroristički napadi se događaju u Siriji. I što bi sirijska vlada trebala poduzeti kao odgovor?
Što se tiče masakra u Houli, prošli tjedan je vrijedilo mišljenje da je to počinila sirijska vlast, danas više i nije tako sigurno. Predsjednik Assad je opovrgnuo bilo kakvu upletenost nazvavši masakr "strašnim, odvratnim kriminalom".
Sada puno toga preostaje na samim stanovnicima koji još podržavaju pobunjenike, vrijeme je da ih odbace."

RT: "Nasilje se širi i izvan granica Sirije, na susjedni Libanon. Koje su šire konzekvence ukoliko se stanje pogorša?"
Neil Clark: "Pa, možda srljamo u veliki rat na Bliskom istoku, ukoliko zapad ne promjeni svoju politiku. Zapad igra jako opasnu igru ovdje. Prije 15,16 mjeseci Sirija je bila zemlja mira. Bilo je mirnih prosvjeda. Imamo demokratske reforme u Siriji. Stoga jednostavno nema potrebe da se narod bavi nasiljem. Ono što zapad radi je čisti kriminal. Ono što rade zapadne sile, Saudijska Arabija, Katar i Izrael, koji također poziva na smjenu režima, je opasni kriminal koji može dovesti do svjetskog rata".

RT: "Zašto je UN Vijeće za ljudska prava već proglasilo krivca za masakr u Houli unatoč činjenici da još uvijek nisu poznati rezultati međunarodne istrage po tom pitanju?"
Neil Clark: "Mislim da se radi o pritisku zapada, jer ako se vratimo 7 dana unatrag, od prve informacije o masakru u Houli, SAD i Britanija tvrde kako je sirijska vlast odgovorna - prije bilo kakvih dokaza. Bojim se da je na UN Vijeće za ljudska prava izvršen ogroman pritisak i to je jako loše."

Prijevod na hrvatski: Marko K. (advance.hr)
Direktan link na original:
http://www.rt.com/news/west-syria-russia-firmer-891/
datum objave originala: 4.6. 2012

Izvori i reference:
RT

Komentari

(43):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. 0
    kornet
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:52 | 7.06.2012.
    Nisam dovoljno pametan da znam sta misle masoni i šta ce biti ali znam da je Putin vrlo blizak Obami i ako nešto koči radi to zbog toga jer se nije jos dogovorio oko love koje mu zapad treba isplatit da bi dao zeleno svijetlo za napad.Tako je bilo sa Irakom,Libjom a tako ce biti i sa Sirijom,Iranom itd.
    Tužna nam je budućnost.
    Prikaži cijeli komentar
  2. +2
    Pavle Isakovič
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:22 | 5.06.2012.
    Nažalost, samo su Rusija i Kina u stanju da se odupru ovome i to pre svega ovi prvi. To se vidi po stepenu netrpeljivosti i patološkog odnosa spram Putina u prozapadnim medijima na zapadu pa i ovde - koja nije ni približno bila takva u prvoj polovini prošle decenije. Izgleda da se Rusija otela kontroli, što bi se reklo i koliko god da nisam fasciniran sadašnjom ruskom državom, moram ih podržavati jer su oni jedina nada da se može obezbediti međunarodni poredak u kome zemlje poput Belorusije, ili latinoameričkih zemlaja neće biti usamljeni primeri.
    Prikaži cijeli komentar
  3. +1
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    08:08 | 5.06.2012.
    @kombajn
    Ako to nije prava istina, što onda može biti?
    Čuo sam toliko teorija o ovome. Čuo sam za ovu za koju ti govoriš -> da su neke teorije zavjere "njihov izum".
    Istina je vjerojatno negdje između, i malo ljudi ustvari ju zna.
    Prikaži cijeli komentar
  4. +2
    imota
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:12 | 4.06.2012.
    LauS i Sam-u-raj su dali zbilja dobre komentare. To je to! Aktualna paradigma (gomilanje i koncentriranje bogatstava u rukama elita i povlaštenih kojem nema kraja) koja traje od holocena naovamo generira i reproducira postojeće odnose po logici same stvari. Veliko je pitanje da li tome ikada može doći kraj. Hipotalamus još uvijek ima primat pred korteksom. Do kada?
    Prikaži cijeli komentar
  5. +1
    kombajn
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:42 | 4.06.2012.
    gray fox

    ovo je dobronamjerno. ta priča koju ti nudiš je isto pogrešna ali na dobrom tragu si.način kako je moguće da upravljaju praktički svima je zato što imaju znanje npr oni bolje znaju kako funkcioniraš kao jedinka bolje nego što znaš ti sam.

    ovo je jedan od ključeva kako to funkcionira

    youtube.com/watch?v=wI07KycwxIA&list=UUQipA5ke6_sibUD...

    pojam "TEORIJA ZAVJERE" je jedan od njihovih najboljih
    patenata pa tako danas imamo da kad neko nevjeruje u neke
    tvrdnje samo lakonski odmahne to su samo teorije zavjere.
    pa puno ljudi će i ovaj članak koji komentiramo po tom ključu proglasiti teorijom zavjere.

    definitivno je sigurno da nemaju potpunu kontrolu jer inače nebi dobustili da ovoliko znanja dospije do običnih
    ljudi zadržali bi nas npr na nivou mračnog srednjeg vijeka. sad se bore da ljudi ne dođu do istine ne zanima ih to što si ti blizu.

    Prikaži cijeli komentar
  6. +1
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:40 | 4.06.2012.
    @Laus
    Pa napravili su to da zavaraju, tako ja mislim
    Prikaži cijeli komentar
  7. +1
    bijeli ljiljan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:39 | 4.06.2012.
    @Gray Fox

    U pravu si....
    Prikaži cijeli komentar
  8. 0
    sam-u-raj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:13 | 4.06.2012.
    istina..
    Prikaži cijeli komentar
  9. +4
    LauS
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:04 | 4.06.2012.
    sam-u-raj točno to šta si napisao. Ma i samo bogovi mogu bit na vrhu piramide s okom koje je svevideće al mogu nam šitpopu racku ako smo mi u glavi slobodni. Ne treba se previše zamarat s njima, samo treba bit svjestan laži, i držat ispravnog puta.. moje mišljenje je da oni koji upravljaju Rusijom nisu igrači "zapada", zapad je nekad donekle kontrolirao Rusiju (SSSR) al mislim da više ne. Tamo su neki drugi interesni krugovi sa nekim svojim idejama. Ali točno to što piše sam-u-raj, žalosno je to što biramo između dva zla, al u ovom trenutku je Rusija definitivno manje zlo. Najbolji dokaz tome je ovo, da se amere pitalo Sirija bi već izgledala kao Libija. Znači rusi su za sada izravno spriječili još jedno rušenje države i krvoproliće naroda;) ne vidim zašto bi to napravili i odugovlačili s kretanjem u novi rat, ako su i oni igrači "zapada"..
    Prikaži cijeli komentar
  10. +6
    LauS
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:51 | 4.06.2012.
    Gray Foxc mislim da ta "elita" koju spominješ ipak ne kontrolira baš svaki aspekt jer inače im sve ovo nebi bilo potrebno. Oni nas ionako smatraju samo glupom stokom, vidiš kako im je igra prozirna čim se počneš malo zanimat za nju, nebi ovoliko odugovlačili, jednostavno bi krenuli u novi veliki rat. Da karikiram do boli, Obama kaže -Krše se ljudske slobode moramo im podarit demokraciju-, Putin mu na to kaže -Ako krenete na suverenu državu Siriju odgovorit ćemo jednakom silom- i evo ti rata bez previše komplikacija. Ljudi se nebi stigli ni pobunit kad bi sve krenulo, a sve mi se čini da se nebi ni imali namjeru bunit, pogle samo primjer Libije, kako je tiho i bez buke sve to prošlo u zapadnim zemljama. Trebaš se najviše vodit svojim osjetom za istinu, a kada je Rusija u UN-u stopirala rezoluciju kojom bi se napala Sirija, jednostavno se vidjelo po reakcijama zapadnih političara da takav scenarij nisu očekivali, da su vjerovali kako je Sirija već rješena. Čitaj, slušaj, uču al povrh svega vodi se svojim instinktom. Nemoj nikad zaboravit da ni ta "elita" koju spominješ nije svemoguća, ako ćemo ić još dublje u priču, nemoj zaboravit da ni njihovi gospodari nisu svemogući. Pokušavaju već stoljećima, tisućljećima uspostavit potpunu kontrolu nad nama, ali meni se čini da im je ta kontrola sve manja, i da se svakim časom može potpuno urušit. Ne pričam tu o fizičkoj kontroli, jer ona se još lakše može urušit, mislim na kontrolu duha, a očigledno je da se svugdje po svijetu ljudi bude. To nebi bilo moguće ako su "oni" svemogući i ako im sve ide po planu zar ne? Razmisli malo. Meni se više čini da ta elita samo pokušava zajahat val promjena koji je krenuo i čini mi se da će svakog časa past s tog vala;) ne mogu više zaustavit ono šta je neminovno a to su promjene kojih smo svi mi samo mali dio a šta je ta "elita" u usporedbi sa promjenama u cijelom svemiru? Da ti ja kažem, oni su jedno veliko NIŠTA. Promjene će se dogoditi, samo je pitanje da li na lakši ili teži način, a meni se sve više čini da na teži način. Jer većina još uvijek spava pa će imat ružno buđenje...
    Prikaži cijeli komentar
  11. +1
    LauS
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:50 | 4.06.2012.
    Gray Foxc mislim da ta "elita" koju spominješ ipak ne kontrolira baš svaki aspekt jer inače im sve ovo nebi bilo potrebno. Oni nas ionako smatraju samo glupom stokom, vidiš kako im je igra prozirna čim se počneš malo zanimat za nju, nebi ovoliko odugovlačili, jednostavno bi krenuli u novi veliki rat. Da karikiram do boli, Obama kaže >>Krše se ljudske slobode moramo im podarit demokracijuAko krenete na suverenu državu Siriju odgovorit ćemo jednakom silom
    Prikaži cijeli komentar
  12. +1
    LauS
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:36 | 4.06.2012.
    Gray Foxc mislim da ta "elita" koju spominješ ipak ne kontrolira baš svaki aspekt jer inače im sve ovo nebi bilo potrebno. Oni nas ionako smatraju samo glupom stokom, vidiš kako im je igra prozirna čim se počneš malo zanimat za nju, nebi ovoliko odugovlačili, jednostavno bi krenuli u novi veliki rat. Da karikiram do boli, Obama kaže >>krše se ljudske slobode moramo im podarit demokracijuako krenete odgovorit ćemo jednakom silom
    Prikaži cijeli komentar
  13. +6
    sam-u-raj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:31 | 4.06.2012.
    @Gray - moj komentar uključujući i epitet ''morbidno'' se odnosi na situaciju u svijetu u zadnjih 50ak godina, a poglavito u novom mileniju, nema veze s tim što si ti rekao.
    ništa osobno, ali mislim da kvadrat ima pravo kad kaže da prelaziš granice što se tiče teorija zavjere. svi smo mi vidjeli bolesne inicijacije lubanja i kostiju, štovanje drvene sove, rozenkrojcerske i kojekakve ezoteričke simbole arhitekture Washingtona, ali stvar je ipak jako jednostavna - novac, moć, kontrola i globalni utjecaj, nikakav crveni rogati seronja sa vilama, reptili ili stari prdonja na vrhu piramide kojem nikad ne vidiš glavu i koji gladi neku mačku. ljudi su od pamtivijeka činili najgore zločine u ime boga, novca i nacije. etički i moralno nismo se maknuli niti pedlja od vremena kad smo kamenjem palili vatru.
    što se tiče zavjera ja sam pobornik ČINJENICA zavjere, ne teorija. činjenica je da WTC7 nije pao zbog uredske vatre kako kaže službeno američko objašnjenje. činjenica je da se ratovi vode zbog nafte, para i interesnih sfera, a ne zbog širenja neke perfidne zapadnjačke kvazidemokracije. činjenica je da niti Rusi, a pogotovo ni Kinezi nisu puno bolji od ove gamadi, ali ih trenutno simpatiziramo jer su protuteža (bar se tome nadamo) NATO-u. tragikomično, članica čega smo i mi pa dakle što misliš tko će također dobiti po lampi desi li se 3WW. jako je malo onih u svijetu kojima je stalo do običnog čovjeka, treba ih povećalom tražiti po kugli zemaljskoj. a to da li postoji detaljno razrađen plan depopulacije na ovaj ili onaj način, kontrole ljudi, resursa, da li je čovjek uopće sletio na mjesec i stotine ostalih gluposti su meni još uvijek naučna jebena fantastika..interesantna i oku primamljiva, ali još uvijek samo fantastika. a mi smo ti koji se DANAS trebamo pobrinuti da ta teorija ostane samo - teorija.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +2
    goodvibe
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:08 | 4.06.2012.
    čovjek leptir, upravo to, jeza. I vjeruj jezi. Sve je energija ;).Bitno je odabrati pozitivnu stranu i razumom i srcem odbaciti strah.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +2
    čovjek leptir
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:55 | 4.06.2012.
    goodvibe

    Taj D.Rockefeler mi uopće ne liči na čovjeka,uhvati me jeza svaki put kad vidim tu ružnu njušku!
    Prikaži cijeli komentar
  16. +2
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:37 | 4.06.2012.
    @goodvibe
    Dobro znam što si namjeravala reći ;)
    Što više čitaš o tome, sve si svjesnija te Sile.
    6 godina sam proučavao to, i siguran sam da je istina.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +2
    neki_daniel
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:26 | 4.06.2012.
    sanjam o ovome da ću doživjeti jednog dana:

    youtube.com/watch?v=sSSFgo6o1_s

    ko da je znao šta se dešava danas
    Prikaži cijeli komentar
  18. +3
    goodvibe
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:15 | 4.06.2012.
    direktore :D, uz rizik da ću biti potpuno odškartana, ipak ću reći ovo. Ja ne mislim da su građevine i stvorenja neljudkih karakteristika potpuno odvojiva od trenutne teme. Imam feeling , a priznajem, još učim, još kopam, tražim, filtriram strahovit broj informacija,i Icke tu meni nije na nikakvom tronu, informacije su iz vrlo velikog broja izvora i o širokom spektru stvari, pojava i događaja.. I što više ulazim materiju, to mi se monstruoznijom čini agenda elite.
    Da ,je, istina, idemo prema apsolutističkom američkom sistemu koji nas čini poslušnim ovcama, ali ja pak vjerujem da su sva znanja povezana samo im još nismo skroz ušli u srž. Na tragu jesmo, pitanje je gdje će nas put odvesti.
    Prikaži cijeli komentar
  19. +1
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:10 | 4.06.2012.
    @goodvibe
    neznam za ovdje kontakt, ali ako želiš, javi mi se na
    [email protected]
    glupa adresa, znam hahahah
    Prikaži cijeli komentar
  20. 0
    direktor svemira
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:01 | 4.06.2012.
    @goodvibe
    sto se tice građevina i stvorenja neljudskih karakteristika,mislim da je to ipak neka druga tema..semir osmanagićeva djela koja su toga tipa imaju nevjerojatno neznanstveni pristup i puni su praznih pretpostavki i neutemeljenih zaključaka..postoji hrpa kvaziznanstvenika danas..da je postojala rasa ovakvih kapaciteta i dostignuća-nemoguće..sve nabrojane građevine su izvedive,ali nikome nije u interesu raditi to,jer se danas pažnja stavlja na utrošak materijala i brzu izgranju u cilju ostvarivanja profita..dok su prije isto radili zbog novca(samo u obliku hrane) te iz religijskih razloga..čitao sam najnovija istraživanja rada mozga dobivenih pomoću najsofisticiranijih uređaja za snimanje mozga i psihijatrijskim pristupom odjednom - uz teski trud sam dosao do te knjige..što hoću reći-apsolutno bi ljude osvjestili takva saznanja-ali ih nema nigdje oko nas(na uobicajenim mjestima)..naš sustav ide prema američkome-prema tome da nas usko specijaliziraju i učine od nas ovce..nakon takve manipulacije informacijama "proroci" poput davida icke-a dolaze kao melem na ranu svima onima koji su žedni znanja a nemaju ga od otkuda dobiti..
    Prikaži cijeli komentar
  21. 0
    goodvibe
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:53 | 4.06.2012.
    gray, kad si već mi maznuo riječ iz tipkovnice i spomenuo resistance.. jel ima ovdje neki privat, rado bi ti poslala nešto, mada si već ziher čuo za to :D
    Prikaži cijeli komentar
  22. +6
    goodvibe
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:46 | 4.06.2012.
    Direktor svemira, respect na postu i isprike ako sam ostavila dojam pametovanja, nije mi bila namjera. Al brat bratu, stojim iza onog što sam rekla, jedni vide, drugi još uvijek ne.I eto sam si rekao, dok se ne stvori želja za sveobuhvatnom promjenom kod većine, promjene neće biti.
    Ne bih podržala teoriju evolucije,pogotovo s obzirom na činjenice tko je bio sam Darwin,a uza sve nepobitne dokaze da su na Zemlji hodala stvorenja neljudskih karakteristika, volumenom duplo većih lubanja od prosječnih ljudskih (a pinealna žljezda!? btw, pogledaj kolika je statua iste u Vatikanu, primjera je x broj svagdje po svijetu), te uza sve fantastične i dan-danas nemoguće izvedive objekte ala piramide, il Puma Punku nalazište, Uskršnje otoke, kineske piramide koje se još drže u manje-više tajnosti... Dok ne skočimo na viši stupanj svijesti, bit ćemo tek mrvicu napredniji od pećinskih ljudi, slažem se.
    Opet, ne slažem se da Onaj Gore ne zna šta će biti, On zna, i šta god da bude, bit će dobro.A rockefelleru ne bih bila tada u koži ;)(ironija za kraj )
    Prikaži cijeli komentar
  23. +2
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:37 | 4.06.2012.
    @BimBamBus
    Naravno da se mogu njima pokvariti planovi.
    Mišljenja sam da postoji jedna skupina, toliko tajna, kao i sama Elita, koja se bori protiv nje. Nekakav resistence.
    Onoo što recimo se čuje u vijestima, naprimjer: propao plan Obami za ovo, Obama otkriven da ima popis ljudi za odstrel, Putin se osramotio... ja mislim da su to djela te skupine koja je nekako uspjela nadmudriti Elitu.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +5
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:34 | 4.06.2012.
    @goodvibe
    E kad bi svi razumjeli kao Ti, svijet bi bio mnogo slobodnije mjesto. :D
    Upravo je to karta na kojoj oni igraju. To sve što sam rekao zvuči toliko nevjerojatno/glupo/bezveze, da je lakše ismijati nekoga koji propagira te "teorije".
    Tko će ti povjerovati da iza svega stoji jedna nevidljiva sila??? Nitko. Zato oni sada veselo trljaju ruke kad slušaju kad se teoretičari i skeptici svađaju. hahah
    Prikaži cijeli komentar
  25. +9
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:31 | 4.06.2012.
    @kvadrat
    Nije ovo nikakva teorija.
    Teorije zavjere ne ubijaju ljude, teorije zavjere ne otimaju djecu za bolesne svrhe, teorije zavjere ne postavljaju višestruke ubojice, ulizice i beskičmenjake na pozicije moći.
    Zavjera postoji, i ona nije nikakva "teorija".
    Prikaži cijeli komentar
  26. +5
    dino10
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:29 | 4.06.2012.
    GRAY FOX je potpino u pravu, rata će biti to je neminovno.
    Fol je u tome što JE PLAN NOVOG SVJETSKOG PORETKA DO U TANČINE RAZRAĐEN I TAKO RAZGRANAT DA GA JE PROSTO NEMOGUĆE "P0HVATATI" I SHVATITI NEKU METODOLOGIJU I SISTEMATIČNOST. U ovom trenutku ubijeđen sam da je Sirija ključna tačka u kojoj se dosta toga odlučuje. Ako Sirija padne vrlo brzo očekujte opšti napad na Iran.
    vjerujem naravno takođe da su Kinezi a posebno Rusi svjesni ozbiljnosti i da neće dati da budu prevareni kao u slučaju Libije.
    A ko zna, ni ovo sa Sirijom nije slučajno, pa na kraju krajeva i u nekim vjerskim knjigama (Kuran) piše da će se ISA a.s. (ISUS) POJAVITI U DAMASKU pred odlučnu bitku.


    Prikaži cijeli komentar
  27. 0
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:29 | 4.06.2012.
    @vandal
    Zabunio sam se ovo kad sam rekao da će ameri "pomoći"
    hahaahah
    :D
    Prikaži cijeli komentar
  28. +2
    direktor svemira
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:21 | 4.06.2012.
    @goodvibe
    pod kontrolom i manipulacijom smo sve dok vecina pusta da to tako bude..i ti pustas da to tako bude,bez obzira na to sto mislis da sve kuzis i razumijes..
    To da jedna grupa kontrolira ostale i da uvijek zeli vecu kontrolu nad ostalima uz materijalnu moc kojom ce te manipulacije i ostvarivati-toga je bilo i bit ce u srži ljudske prirode jos jaaako dugo..nemojmo otkrivati toplu vodu..
    jos smo majmuni-kada nam otpadnu dlake,nokti,kada evoluiramo u nesto sabranije i objektivnije,tada nece ni biti ovakvih sranja u svijetu..do tada promatraj i uci,a nemoj pametovat da jedni vide,a drugi ne..netko je dobro spomenuo šahovsku ploču-sve donedavno računalo nije moglo pobjediti velemajstora šaha..svijet je podijeljen na SAD i njene poltrone s jedne strane,i na one koji to nisu..nema tu velikih dogovaranja,mistike itd.kako bude bit ce-to ni onaj gore ne zna,kamo li tamo neki dušom oronuli, emocionalno osakaćeni i novcem nahođeni rockefeller..
    Prikaži cijeli komentar
  29. +4
    goodvibe
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:21 | 4.06.2012.
    BimBamBus, i sam kažeš da se vlastodršci, elita, od pamtivjeka drže zajedno. A zašto,kako? Novca imaju oduvijek,ne treba im, ta sami ga printaju, danas bez iole muke nadoštukavaju nule na svojim računima.
    Jel vjerujete u dobro? Da? A zlo???
    Prikaži cijeli komentar
  30. +10
    goodvibe
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:05 | 4.06.2012.
    gray, nakon svega šta sam vidjela, slušala, i kad vidiš kako se stvari u svijetu odvijaju, jednostavno se sve reeedom ostvaruje.U tome i je stvar, sve je toliko pažljivo isplanirano, svemu ovome šta je danas je trebalo stotine godine konstantnog napora, kombiniranja, asimiliranja podobnih, likvidiranja nepodobih, strahovito puno love,toliko zla , toliko zla su izrodili.
    Upravo je zato i i teško ovoj velikoj većini uspavanih, i razumjeti i otvoriti um, uključiti instinkte a samim time, oduprijeti se je mišn imposibl, u kojem , ipak, mali broj vrlo hrabrih uspijeva (Morales, Ahmadinedžad,Castro).Jednostavno, agenda je toliko nevjerovatna, neljudski, bolesna i shvatiti čemu to rade da je lakše odmahivati glavomi opravdavati njihove postupke šutnjom i inertnošću, isprikom da smo bespomoćni.
    Na veliku i prestrašnu žalost, i uza sve dostune informacije koje su nam raspoložive, svi imamo izbor educirati se, saznati, informirati se, naučiti iz povijesti nešto, internet je zapravo mjesto u kojem su se zaj.bali, dali su raji igrice, pornjavu, drušvene mreže.. I zaista, većina se zatupljuje time. Ali,srećom,mnogi ne, mnogi instinktno osjećaju da je ovo nenormalno a da se događa samo od sebe i neplanski, brzina protoka informacija je takva da se sve iberbrzo sazna, i to je najače oružje koje imamo. Znati!A kad znaš da ti je firmu sj. neki podobni tajkunčić, kad skužiš da je to bilo u korist nekog lobija, pa kad povežeš tko stoji iza lobija, pa kad povežeš sva sranja koja su nam pripravili ala kontrola svega što možes zamisliti,od tržišta, nafte, izvora energije, hrane, vodenih izvora, od sustava edukacije, medicinske '' skrbi'', trovanja fluorom, chemtrailsima, ma svime ljudi.. Onda kad se nađemo u još jednom besmislemom i vjerovatno posljednjem ratu većini svjetske populacije, onda ćemo svi sve napokon skužiti. Nadam se da ćemo se ipak osvijestiti prije.
    Prikaži cijeli komentar
  31. +3
    kvadrat
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:44 | 4.06.2012.
    Gray fox, toliko se baviš teorijom zavjere da prelaziš granice. No i to je u skladu s ljudskom prirodom, moderno društvo ne nudi alternativu vjeri pa ljudi traže zamjenu u liku nečega svemoćnog na ovom svijetu. U pitanju je vjera u ljude koji mogu predvidjeti sve. Oni imaju status simbola, skriveni su i vladaju svima nama. Pandan grčkim bogovima. Mislim da treba malo prikočiti jer ljudi nisu sposobni predvidjeti ni kraj šahovske partije, a kamoli ishod rata. U slučaju trećeg svjetskog rata koje to elite mogu predvidjeti da Rusija i Kina neće zgaziti sve pred sobom, da pritom neće pasti tisuće atomskih bombi? Koja to elita može razmišljati toliko u budućnost? Kojoj je to eliti u interesu da ne može igrati čak ni golf zbog velike radijacije? Mislim da su planovi ipak kratkoročniji.
    Prikaži cijeli komentar
  32. +7
    direktor svemira
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:41 | 4.06.2012.
    ja takoder mislim da ce doci do rata-imperijalisti nikad ne odustaju-nisu nikad odustali od svojih planova,ni od rušenja sssr-a,niti od komunističke kine,niti od komadanja sfrj i uvijek im je uspjelo..nazalost,oni jesu najmocniji i naizgled neunistivi,ali jednu stvar konstantno potcjenjuju-moć raje,i to one vlastite!!ta bi ih mogla doci glave jer nisu bas toliko glupi kakvima ih smatraju-i mi skupa s njima..kad zavlada glad,neimastina i rat,raja se brzo reorganizira i izbori svoje..
    ove price da je sve dogovoreno zvuce prenaivno-mnogo toga sigurno jest dogovoreno,ali svjetski rat tesko da je ikome u interesu-kad se dogodi,dogodit ce se samo zato jer su se oni tamo u pentagonu osjecali premocno i bez konkurencije,pa su mislili da mogu korak po korak - die ganze welt erobern..
    Prikaži cijeli komentar
  33. +4
    Ivor78
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:30 | 4.06.2012.
    Ne planiraju zapadne sile svjetski rat! Amerikanci su toliko arogantni da ne vide prst pred nosom, i smatraju da će se Rusi povući kada ih se stavi pred gotov čin. Što mislim da je i točno. No kada bi Rusi i Kina napravili upravo onako kako se kaže u prilogu, tada bi se prebacila odgovornost na zapadne sile. Mislim da bi onda one malo popustile oko cijele situacije. Kao u pokeru, ako svi viču dalje tko prvi uloži najčešće nosi sve.
    Prikaži cijeli komentar
  34. +2
    Vandal
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:24 | 4.06.2012.
    gray, prvo: nisam rekao da bu ameri pomogli siriji i iranu, dugo tako dobar vic nisam čuo :) a drugo: samo kažem da bu u narednih godinu dana a i manje, pokazati kakvi su,al ne očekujem puno
    Prikaži cijeli komentar
  35. +4
    BimBamBus
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:24 | 4.06.2012.
    @Gray Fox
    Gle, nitko ne opovrgava činjenicu da se elite drže zajedno, tako je od pamtivijeka. No, način tvog promišljanja mi je nekako defetistički - sve je određeno, sve je ucrtano. Da li je zaista? Mislim, gle.. svako od njih - elita - može se poskliznuti u tušu i slomiti vrat :D
    Pozdravljam ideju da treba biti skeptičan i oprezan po pitanju svega, pa čak i formalne interpretacije povijesti, ali ... nemojmo gubiti glavu baš.
    Prikaži cijeli komentar
  36. -4
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:17 | 4.06.2012.
    @Vandal
    Do rata će doći 100%, a nažalost Sirija i Iran će biti samo marionete u rukama idiota poput Rusije i SAD-a.
    Neće rusi nikada intervenirati, niti ameri da pomognu siriji ili iranu. To su laži. Vjerujte mi na riječ.
    Oni će tamo ići jedino da ih iskoriste.
    Prikaži cijeli komentar
  37. +5
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:13 | 4.06.2012.
    @CheVu
    Nažalost, točno je ovo što sam rekao. Svi oni učestvuju u tom dogovoru, no njima je zbilja potreban taj rat. Zašto???
    Pa potreban im je jedan događaj koji će toliko prestrašiti narod ovog svijeta i početi će se pitati što onda, kako dalje.
    Oni će tobož reći pa imamo rješenje za vas! A što je rješenje? Novi svjetski poredak!
    Oni dobro znaju da mi nikada ne bi prihvatili njega, već on mora imati neki katalizator.
    Zašto je WW1 bio? Pa napravili su ligu naroda!
    Zašto je WW2 bio? Pa napravili su NATO i UN!
    Prikaži cijeli komentar
  38. 0
    Vandal
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:10 | 4.06.2012.
    *ak su
    Prikaži cijeli komentar
  39. +5
    Vandal
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:09 | 4.06.2012.
    do rata bu doslo al na svu žalost, bojim se da bu sirija i iran izvukle deblji kraj, osim ak kojim čudom rusija nekaj ne poduzme.mislim da je već i vrijeme da pokažu ak svijetski igrač ili samo pas koji laje a ne grize
    Prikaži cijeli komentar
  40. +2
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:08 | 4.06.2012.
    @sam-u-raj
    Ako ti je to što sam rekao morbidno, što bi onda rekao kad bi ti rekao čime se elita bavi u "slobodno vrijeme" i s čime se "zabavljaju" kad se druže???
    Možda je neke stvari bolje ostaviti za neko drugo vrijeme.
    Zanimljivo je kako iza njih ne stoji nikakav novac niti vojska niti država, oni su jednostavno kao hobotnica.
    S raširenim pipcima diljem svijeta i pomoću država upravljaju različitim organizacijama.
    Ali samo da te ispravim u vezi ovoga s novcem.
    Njihov bog nije novac, već netko drugi.
    Dobro znaš koga oni štuju ;)
    Prikaži cijeli komentar
  41. +6
    CheVu
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:06 | 4.06.2012.
    @Gray Fox
    Ako je to sto tvrdis tacno,onda ne samo da su lose Zapadne sile,vec su lose i Rusija,Kina i sve ostale drzave koje mu se protive,jer ako je sve isplanirano onda se zna ko ce da pobedi,sto znaci da svi ucestvuju u tom dogovoru.
    Mislim da eliti i ne odgovara bas 3. svetski rat,jer im nije povoljno za trziste svet unisten nuklearnim ratom
    Prikaži cijeli komentar
  42. +19
    sam-u-raj
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:02 | 4.06.2012.
    ne znam za vas, ali meni je ovo krajnje morbidno i zastrašujuće...da u svijetu postoji takva jedna vojno-ekonomska sila koja je postala toliko jaka da bez većih problema ruši državne poretke, preuzima čitava gospodarstva, ubija na tisuće, desetke, stotine tisuća civila u ostvarivanju svojih monstruoznih planova i toliko medijski izmanipulira veći dio cjelokupne populacije da im jednostavno nitko ne može ništa. ono što je prije bio povod za svjetski sukob danas nailazi na prešutno odobravanje većine. In God we trust, kaže im na novčanici od 1$...prikladno, jer novac i jeste njihov bog...ako se ovi prosvjedi koji ajmo reći uzimaju maha širom planete ne dignu na jednu višu, puno masovniju razinu..crno nam se piše.
    Prikaži cijeli komentar
  43. +10
    Gray Fox
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    15:01 | 4.06.2012.
    Svjetskog rata će biti, i o tome ne odlučuju države, već bogata Elita koja ga je već isplanirala od početka do kraja, kao što su već napravili i s Sedmogodišnjim ratom, Francuskom revolucijom, Američkim ratom za nezavisnost, Prvim i Drugim svjetskim ratom i mnogim drugima.
    Nas zavaravaju kao da su strane u tim ratovima međusobno suprostavljene, no to je laž.
    Svi su oni isti, i svi vođe država rade za jedan cilj, poznat pod imenom "novi svjetski poredak".
    Nikakva rusija i kina nisu protivnici amera, niti su ameri protivnici rusije i kine. To je krinka za van.
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.