X
VELIKA AKCIJA: Od zime do zime! - godinu dana advance pretplate za 350 kn (-30%!)
Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Elon Musk fenomen u kontekstu gerilskog marketinga i slobodnog tržišta: Poslovni genije negdje između Warhola, Edisona i državnih subvencija, ali novi Nikola Tesla nije

PIŠE: | Foto: Alex Wong/Getty Images/Guliver Image
14 Objavljeno:
Poznati američki umjetnik, možda i najpoznatiji u 20. stoljeću, Andy Warhol, jednom prilikom je izjavio: "Biti dobar u biznisu je najfascinantnija vrsta umjetnosti. Zarađivati novac je umjetnost, raditi je umjetnost, a dobar biznis je najbolja umjetnost". Mnogi poznavatelji njegovog opusa brzo će se složiti da je on ovu filozofiju itekako primjenjivao i u vlastitoj karijeri.

Poznati inovator, inženjer i poduzetnik Elon Musk neka je vrsta reinkarnacije Andya Warhola u poslovnom svijetu. Mnogima je najpoznatiji po kompaniji Tesla Inc. koja proizvodi električne automobile, a ovih dana predstavio je i električni "kamion" Cybertruck (o istom ćemo govoriti kasnije u tekstu), no to svakako nije jedina domena kojom se Musk bavi. Predsjednik je kompanije SpaceX koja već lansira rakete (i automobile!) u svemir te ima ambiciju slati "turiste" u svemir. Osnovao je kompaniju Neuralink koja se bavi izradom implatanata za ugradnju u ljudski mozak. Utemeljio je i kompaniju Boring Company za izgradnju...
Poštovani, za nastavak čitanja trebate biti pretplatnik.
Ako već jeste advance.hr pretplatnik, ulogirajte se
Izaberite paket pretplate:
6 mjeseci, 300kn (40€)
12 mjeseci, 500kn (67€)