Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Business strategija - ratovanje drugim sredstvima i civiliziranija verzija rata

PIŠE: | Foto: Mario Tama/Getty Images/Guliver Image
3 Objavljeno:
Malo će tko poput časopisa The Economist ustvrditi kako nitko zapravo ne zna što je strategija, pa je možda zato i tako veliko neshvaćanje iste, ali i mistificiranje. Kako bilo, strategija je opće prihvaćen pojam koji se koristi u gotovo svakoj situaciji kada se želi naglasiti nešto važno, ozbiljno i prije svega povezano uz određenu aktivnost. Mnogo znanstvenika, naročito iz područja ekonomije, orijentirano je na proučavanje pojma strategije. U današnjem svijetu gotovo da i nema poslovne škole, poput London School of Economics, koja određeno vrijeme ne posvećuje objašnjavanju pojma strategije. No i dalje ostaje otvoreno pitanje što je to zapravo. Alfred Chandler kaže da je strategija 'određivanje osnovnih dugoročnih ciljeva kompanije te usvajanja smjera akcije i alokacije resursa potrebnih za ostvarivanje tih ciljeva'. Dok Michael Porter tvrdi da je 'strategija potraga za povoljnom konkurentskom pozicijom u businessu, temeljnim mjestom gdje se događa konkurentska utakmica, te ima zadać...
Poštovani, za nastavak čitanja trebate biti pretplatnik.
Ako već jeste advance.hr pretplatnik, ulogirajte se
Izaberite paket pretplate:
6 mjeseci, 300kn (40€)
12 mjeseci, 500kn (67€)