Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Analiza: Amerika danas, neposredno prije i nakon izbora i priča o Lockheed Martinu

PIŠE:
9 Objavljeno:
Prije četiri godine Obama je kampanjom o "promjeni", "nadi", "nečemu u što se može vjerovati", te "Da, mi možemo" dobio povjerenje birača. U drugoj kampanji slogan je bio "naprijed". Što je ostalo od te nade, do kakve je promjene došlo, u što se to vjerovalo u prve četiri godine mandata i šta se to moglo (Yes, we can)? I kuda sada "naprijed"?

Službene brojke o nezaposlenosti ...
Poštovani, za nastavak čitanja trebate biti pretplatnik.
Ako već jeste advance.hr pretplatnik, ulogirajte se
Izaberite paket pretplate:
6 mjeseci, 300kn (40€)
12 mjeseci, 500kn (67€)