"Slavni" Crni Petak u SAD-u je protekao kao i uvijek u suludim situacijama, ali i prvoj pobuni određenog broja radnika Walmart-a koji tvrde da se uprava prema njima ponaša "neprikladno".
Neki od naslova u novinama koji opisuju događaje tijekom Crnog Petka: - "Žena i muškarac ranjeni vatrenim oružjem u Walmart-u u Tallahaseeu na Floridi nakon svađe" - "U tržnom centru u San Antoniu kupac uperio pištolj u čovjeka koji je 'išao preko reda'" - "Blagajnica u prodavnici Dick’s na Aljasci se onesvjestila" I tako dalje…i tako dalje…
Crni Petak (ironično, s obzirom koliko se ljudi povrijedi tijekom kupovine) je dan nakon Dana zahvalnosti u SAD. Na taj dan tradicionalno počinje božićna shopping sezona.
Sasvim je normalno vidjeti kako se danima prije kupci smještaju u šatorima ispred prodavnica da bi u ranim jutarnjim satima kupili najtraženije proizvode poput nezaobilaznih Apple proizvoda.
Izgleda da je Apple u potpunosti pogodio sa nazivom I (op.pr. Ja) jer svako gleda samo da bude "Ja, ja i samo ja". Veoma mudro od Apple-a. Otkrili su slabu stranu zapadne civilizacije koja podsjeća na Rim u raspadu. Što je ekonomska kriza teža, to je veći nemoral i nelogičnost.
U zemlji u kojoj oko 45 milijuna ljudi prima bonove za hranu, ogroman broj nema zdravstveno osiguranje, broj nezaposlenih više nitko i ne prati ozbiljno (brojka od 8% već dugo vremena stoji i potpuno je nerealna), izgleda da većina samo razmišlja o "smartphones" (op.pr. pametnim telefonima). Koliko je to "smart" (op.pr...
Neki od naslova u novinama koji opisuju događaje tijekom Crnog Petka: - "Žena i muškarac ranjeni vatrenim oružjem u Walmart-u u Tallahaseeu na Floridi nakon svađe" - "U tržnom centru u San Antoniu kupac uperio pištolj u čovjeka koji je 'išao preko reda'" - "Blagajnica u prodavnici Dick’s na Aljasci se onesvjestila" I tako dalje…i tako dalje…
Crni Petak (ironično, s obzirom koliko se ljudi povrijedi tijekom kupovine) je dan nakon Dana zahvalnosti u SAD. Na taj dan tradicionalno počinje božićna shopping sezona.
Sasvim je normalno vidjeti kako se danima prije kupci smještaju u šatorima ispred prodavnica da bi u ranim jutarnjim satima kupili najtraženije proizvode poput nezaobilaznih Apple proizvoda.
Izgleda da je Apple u potpunosti pogodio sa nazivom I (op.pr. Ja) jer svako gleda samo da bude "Ja, ja i samo ja". Veoma mudro od Apple-a. Otkrili su slabu stranu zapadne civilizacije koja podsjeća na Rim u raspadu. Što je ekonomska kriza teža, to je veći nemoral i nelogičnost.
U zemlji u kojoj oko 45 milijuna ljudi prima bonove za hranu, ogroman broj nema zdravstveno osiguranje, broj nezaposlenih više nitko i ne prati ozbiljno (brojka od 8% već dugo vremena stoji i potpuno je nerealna), izgleda da većina samo razmišlja o "smartphones" (op.pr. pametnim telefonima). Koliko je to "smart" (op.pr...