Dobrodošli na advance.hr!
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica (ovdje nema prikupljanja Vaših podataka za nikakve marketinške agencije). Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Advance.hr koristi "kolačiće" (cookies), no isključivo za funkcionalnost samih stranica. Detalje možete pročitati u sekciji: uvjeti korištenja.
Slažem se s uvjetima korištenja

Aktualna izraelska politika i Holokaust kao pokriće - analiza i transkript kolumne lista Haaretz

58 Objavljeno:

Mnogi autori do sada su istaknuli agresivnu i militantnu politiku koju provodi izraelska vlada na prostoru Bliskog Istoka.
Među njima je svakako i židovski profesor i autor Noam Chomsky. Ipak, najbolju i najautentičniju kritiku bilo koje države mogu dati samo oni koji u toj državi i žive.
To pravilo nebi smjelo vrijediti samo za Izrael, ono bi moralo imati globalni karakter.
Jedino na temelju kritike "iznutra" možemo očitati postojanje ili nedostatak svijesti jednog naroda.
Uzmimo na trenutak primjer Michael Moore-a - njegova kritika američkog zdravstvenog sustava - unatoč sklonosti liberalnom trivijalizmu - kudikamo je snažnija upravo zbog činjenice da u svojoj kritici postaje disident u direktnom sukobu interesa s vlastitom vladom.
Država bez artikuliranog novinarskog, autorskog ili aktivističkog disidentizma osuđena je na medijski mrak, a njeni stanovnici na robovanje sirovoj propagandi.

Država Izrael zbog svog okrutnog tretmana palestinskog naroda na meti je globalne kritike. No, dok sve najveće sile podržavaju aktualni režim u Tel Avivu, disidenti unutar zemlje jedina su linija obrane koja razdvaja narod od autoritativne vlasti.
Jedino oni mogu i moraju zaustaviti okrutni antisemitizam koji sve manje uviđa razliku između naroda i izvršne vlasti.
(opširnije o ovoj tematici, preporučamo naš tekst: Porast antisemitizma je propadanje u pakao fašizma – obespravljeni radnici moraju naučiti prepoznavati svoje prave neprijatelje)

Svaka vlast pokušat će događaje iz povijesti brutalno koristiti u svojem svakodnevnom političkom probitku. Za nijednu vlast žrtve nisu svete i nijedna vlast žrtvama ne odaje počast na način da ih ostave da "počivaju u miru". Njihove kosti se razvlače po političkim kampanjama i služe za degutantno i nekrofilno zastrašivanje naroda.
Holkaust, 11. rujna 2001, Katinska šuma, ruševine Dresdena, masakr nad Armencima, Bleiburško polje, logor u Jasenovcu - sve te strašne tragedije, i mnoge druge, snažno su oružje u porobljavanju slobodne misli i visoke barikade pred progresivnim stanovnicima.

Svaka napredna, oslobodilačka misao - svaki plamen ljudske slobode nastoji se utrnuti krvavim zastavama i povijesnim udžbenicima. Povijest se kontinuirano predbacuje sadašnjosti, samo kako budućnost ne bi dobila zamaha.

Jedna od najsnažnijih instanci te vrste je upravo - Holokaust. Ta velika i nemjerljiva tragedija danas itekako služi mnogima za nesmetano provođenje svoje politike.
Upravo na tu temu osvrnula se autorica Merav Michaeli u najutjecajnijem i najstarijem židovkom listu "Haaretz".
U jučerašnjoj kolumni (30.1.2012.) kontroverznog naziva "Izraelski beskrajni Holokaust" (eng. naziv: "Israel's never-ending Holocaust") direktno proziva izraelsku vlast za korištenje Holokausta u vlastite političke svrhe.

Donosimo vam tekst u slobodnom prijevodu s engleskog jezika:

Autorica teksta "Izraelski beskrajni Holokaust" za dnevni list "Haaretz""U listu Haaretz očito je zavladala panika nakon što je prošli tjedan objavljeno istraživanje centra "Guttman Center-Avi Chai Foundation" po pitanju religioznosti. U petak je tako osvanuo naslov: "Istraživanje pokazalo kako rekordan broj Židova vjeruje u Boga". Ali panika u listu je bila na krivom mjestu.

Da, prošlo desetljeće raste broj Izraelaca koji su vezani uz Judaizam, ali to samo znači da se situacija vratila tamo gdje je i bila prije 2 desetljeća.
Upravo ovo isto istraživanje je provedeno 1991. i tada su rezultati bili slični današnjim. Slijedeće istraživanje, 1999., nakon što su mnogi imigrirali iz bivšeg SSSR-a, ali se još nisu sasvim asimilirali - objašnjava pad religioznosti u tom periodu.
10 godina kasnije, ti imigranti su se stopili s kulturom koja vlada u izraelskom društvu. Pri tome treba uračunati i ortodoksne i ultra-ortodoksne Židove koji su stvarali protutežu većinom sekularnim imigrantima s ruskog govornog područja, možemo zaključiti kako je broj religioznih stanovnika ostao gotovo nepromijenjen zadnjih 20 godina.

(nastavak teksta - gore desno)

Komentari

(58):
» Objavi komentar
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja: Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
Sortiranje: | Prikaz:
  1. +1
    subaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:46 | 5.03.2012.
    što se tiče legitimiteta na teritorij Palestine ako gledamo povjesnu starost onda su tu placi neprikosnoveni, reče Ramzes III uklesano na zidovima hrama hijeroglifama prije 3115 godina da je pobjedio "narod sa mora" f i l i s t i n e s
    Prikaži cijeli komentar
  2. +1
    subaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:43 | 5.03.2012.
    čudi me da nema holokeša za 20 milijunq rusa pobijenih u drugom cio ratu, ili recimo holokeš za još 30 milijuna rusa pobijenih u prvom cio ratu i instaliranom ciokomirežimu
    Prikaži cijeli komentar
  3. 0
    subaru
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:41 | 5.03.2012.
    ne pušim ove podvale od Čomskog, žele samo vezati mozgove onih koji misle drugačije od služebene laži za svog ideologa, zanimljivo on je najcitiraniji filozof živi a njegov brat po krvi Marx mrtvi, riga mi se
    Prikaži cijeli komentar
  4. +1
    rocky
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    03:01 | 3.02.2012.
    Iran vodi odbrambeni rat i sacekat ce udar prvi ali Izrael je uska drzavica sa malom kvadraturom a tolike rakete...lijepo je i ovo procitati

    rts.rs/page/stories/ci/story/2/%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D1%...
    Prikaži cijeli komentar
  5. +9
    Faust
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    02:55 | 3.02.2012.
    Jevreji imaju pravo na Izrael jer su pre od prilike preko dvije hiljade godina zivjeli u Izraelu. pa su se iselili.Isto i Indijanci imaju pravo na Ameriku po tome ili Avari ili ugri na Hrvatsku...Po tom pitanju Ili Germani odnosno Njemacka ima pravo na Iran i Afganistan jer su prije dvije hiljade godina zivjeli tamo.Haajde sad svi da vratimo stanje od prije VELIKE SEOBE NARODA i da svi trazimo pravo na postojanje kada svak okupira na Osnovu neke price neku Drzavu jer su tamo zamisli prije dvije hiljade godina zivjeli i naravno imaju pravo na to....Bez obzira na sve tada se sjete i vjere iako su cionisti satanisti nema veze sveta mjesta su ugrozena...bla bla bla
    Ovo je samo prica Imperijalista i njihovih sefova cionista kada im treba svjetsko bogatstvo sjete se raznih Historija ,proizvede se ideologija u ovom slucaju Sloboda i uvodjenje demokratije u nedemokratskim zemljama.A uzrok ce naravno biti terorizam i borba proti terorizma moramo da se branimo i izgovor za okupaciju.ali sada su ih svi prozreli mislim na obican Puk i nije im jos puno ostalo.Jevreji imaju pravo na Izrael jer su pre od prilike preko dvije hiljade godina zivjeli u Izrael pa su se iselili.Isto i Indijanci imaju pravo na Ameriku po tome ili Avari ili ugri na Hrvatsku...Po tom pitanju Ili Germani odnosno Njemacka ima pravo na Iran i Afganistan jer su prije dvije hiljade godina zivjeli tamo.Haajde sad svi da vratimo stanje od prije VELIKE SEOBE NARODA i da svi trazimo pravo na postojanje kada svak okupira na Osnovu neke price neku Drzavu jer su tamo zamisli prije dvije hiljade godina zivjeli i naravno imaju pravo na to....Bez obzira na sve tada se sjete i vjere iako su cionisti satanisti nema veze sveta mjesta su ugrozena...bla bla bla
    Ovo je samo prica Imperijalista i njihovih sefova cionista kada im treba svjetsko bogatstvo sjete se raznih Historija ,proizvede se ideologija u ovom slucaju Sloboda i uvodjenje demokratije u nedemokratskim zemljama.A uzrok ce naravno biti terorizam i borba proti terorizma moramo da se branimo i izgovor za okupaciju.ali sada su ih svi prozreli mislim na obican Puk i nije im jos puno ostaloJevreji imaju pravo na Izrael jer su pre od prilike preko dvije hiljade godina zivjeli u Izrael pa su se iselili.Isto i Indijanci imaju pravo na Ameriku po tome ili Avari ili ugri na Hrvatsku...Po tom pitanju Ili Germani odnosno Njemacka ima pravo na Iran i Afganistan jer su prije dvije hiljade godina zivjeli tamo.Haajde sad svi da vratimo stanje od prije VELIKE SEOBE NARODA i da svi trazimo pravo na postojanje kada svak okupira na Osnovu neke price neku Drzavu jer su tamo zamisli prije dvije hiljade godina zivjeli i naravno imaju pravo na to....Bez obzira na sve tada se sjete i vjere iako su cionisti satanisti nema veze sveta mjesta su ugrozena...bla bla bla
    Ovo je samo prica Imperijalista i njihovih sefova cionista kada im treba svjetsko bogatstvo sjete se raznih Historija ,proizvede se ideologija u ovom slucaju Sloboda i uvodjenje demokratije u nedemokratskim zemljama.A uzrok ce naravno biti terorizam i borba proti terorizma moramo da se branimo i izgovor za okupaciju.ali sada su ih svi prozreli mislim na obican Puk i nije im jos puno ostalo.Izrael je vjestacka tvorevina i sada je tu sta je
    Prikaži cijeli komentar
  6. +2
    kompic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:20 | 2.02.2012.
    XY -KOMENTAR ZA 10.
    Prikaži cijeli komentar
  7. +5
    XY
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:13 | 2.02.2012.
    Ova dobra teta ima muda... :) Svaka čast!
    Prikaži cijeli komentar
  8. +10
    anonymous coward
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:51 | 2.02.2012.
    Holokaust kao samopodržavajuća trauma je postalo sam-sebi svrha, hrvati i srbi bi sad trebali kukati o 500 godina turskog zuluma i tražit odštetu od turske za janjičare, danak u krvi, nabijanje na kolac, za ovo i za ono... i tako u nedogled. Osim toga dovest u pitanje da li je baš sve u holokaustu bilo onako kako pravovjerni kažu je karta za ostracizam i lomaču a spomenut malo veće holokauste tipa genocida mezoamerikanaca nakon dolaska konkvistadora je valjda blasfemija. U mnogim zemljama možete otvoreno propitkivat ima li Boga ili nema al postavite pitanje o "svetosti" holokausta i eto poduže zatvorske kazne.
    Prikaži cijeli komentar
  9. +3
    kompic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    09:51 | 2.02.2012.
    Ma daj Miroslav ti postajes smijesan,Amerika i Njemacka su pomagali Hrvatsku i sam dobro znas kao i ja,a operacija Oluja taktika je smisljena i razradjena od strane Amerike,hoces li ti to priznati ili ne meni je svejedno,ali za dva identicna slucaja imas razlicito misljenje,ali je interesantno,da podrzavas silom nesto oteto ,kao relevantno,hrabru borbu Hrvatski oruzanih snaga niko ne osporava,ali treba priznati,da bez pomoci (oruzja , vojne opreme, strategije) Amerike i Njemacke ,bi to bilo tesko izvodivo,e jos vecu pomoc je imao Izrael,od strane Americkih i Evropskih zidova koji su finansirali,tu zlocinacku tvorevinu.
    Prikaži cijeli komentar
  10. -9
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:57 | 1.02.2012.
    Kompić-rođeni..po ovome šta govoriš..se vidi da ne poznaješ povjesne događaje.Po svemu sudeći šta se tad događalo..dolazimo do zaključka da su ameri bili naklonjeniji krajišnicima,e sad ćeš reć..kako to..pa lijepo,eto..uzmi u obzir embargo na naoružanje koji je nametnut hrvatskoj i uporno popuštanje srpskoj politici od strane amera i zapadnjaka.Krajišnicima se popuštalo a svi znamo kako je na zapadu prihvaćena naša vojno-redarstvena oslobodilačka akcija oluja..i upravo su ameri inzistirali da se potpiše daytonski sporazum jer očigledno nisu mogli dopustit "bežaniju" srpske vojske prema matici srbiji.Vidiš rat je počeo 91.a završio 95. ..di su bili kad je žurka počela..mogli su zaustavit taj kaos ali ne..tek kad je počela "bežanija".I bez obzira na sve to..volja i odlučnost hrvatskih vojnika je bila presudna a ne američko podilaženje krajišnicima.E..vidš ..arapi da su pametni koliko odlučni i hrabri..stvar bi tamo bila možda malo drugačija.
    Trebo bi znat da savezništvo izraela i amera počinje tek nakon 1967.god. nakon šestodnevnog rata..a dotad je izrael vodio pregršt ratova sa arapima..znači sam..a arapi su imali veliku pomoć od sovjetskog saveza ali je nisu znali iskoristiti.
    Palestina jeste postojala..ali smo kao regija i ništa drugo.Kroz povjest pa do današnjih dana nikad nije postojala država,kraljevina ili carevina palestina..znači samo regija,a usput da te napomenem da do 1967.arapi koji tamo žive se nipošto nisu nazivali palestinci nego samo arapi..a počinju se nazivat palestinci samo radi teritorijalnih pretenzija.
    Kada kažeš da država izrael nije nikad postojala samo ispadaš smiješan..slobodno malo prouči povjest..možda se iznenadiš jer vidit ćeš da je postojalo kraljevstvo izraela do 700 i neke godine prije krista kada se podjelilo na sjeverno i južno i odtad kao cjelokupno prestalo postojati.Kada su rimljani došli na ovo područje dali su mu ime palestina..ali to nije bila nikakva kraljevina ili carevina niti je postojao neki narod koji bi se zvao palestinci..a sve do nedavnih događaja tim područjem su vladali: rimljani,bizantinci,arapi,križari pa opet arapi, osmanlije,britanci pa sve do današnjih dana kada je oko ovog područija neriješen status..
    Prikaži cijeli komentar
  11. +8
    kompic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    21:46 | 1.02.2012.
    Miroslav:Ti si proucio istoriju,pa mi reci zasto Hrvatska nije dopustila stvaranje Republike Srpske Krajine?Mislim,da tu Hrvatska nebi mogla nista uciniti,da su Ameri cuvali guze Krajisnicima,kao sto su IZRAELCIMA,dali bi i tad govorio o REPUBLICI SRBSKOJ KRAJINI, isto kao sto govoris za Izrael,lako je pametovat, kad se radi o drugima,a pitam se koja to istorija uci,da Palestina nikad nije postojala,IZRAEL NIKAD NIJE POSTOJAO SVE DO 1948. GODINE,KAD SU UZ POMOC ENGLEZA AMERA OTELI ZEMLJU PALESTINSKU.
    Prikaži cijeli komentar
  12. -12
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    20:21 | 1.02.2012.
    Kompić...daj molim te..kakav nevidljivi neprijatelj.Ko je bio Nasser..Sadam husein i ostali koji nisu prihvaćali postojanje izraela...a sad evo i ovi iranski duhovni vođa i predsjednik.Već prije sam naveo kako je nasser ujedinio neke arapske zemlje da unište izrael..i šta bi..pa dobiše po tamburi.Arapi moraju prihvatit postojanje izraela htjeli oni to ili ne ali čitava arapska nacija ne samo političari nekih država i onda tek možemo pričat o nekakvom miru..a danas izrael nije sam jer iza njega stoji jedna moćna amerika i zapad.Mnogi navode kako su britanci izraelcima stvorili državu što naravno nije istina..oni jesu dopustili židovima intezivnije naseljavanje u palestinu,ali sjetimo se da su upravo britanci židovima i zabranili useljavanje..baš u vrjeme kada je židovima zagustilo u europi..no židovi su bili veoma pametni pa su svoje ljude uspjeli prokrijumčarit i sjetimo se da su upravo židovi prisilili svojom borbom britaniju da se povuče iz tadašnje palestine i da preda mandat UN-u.Sutradan je David-ben Gurion proglasio državu izrael..a usljedio je napad 6 arapskih država na malu novonastalu državu..i ko je pobjedio..to znamo.Znači židovi su se izborili za svoju državu svojom rukom..a ti kompić prouči malo povjest..ne bi ti škodilo.Židovi ni dan danas nisu sasvim bezbjedni i moraju se branit svim silama a to nam svima mora bit jasno,pa tek onda možemo donositi neke zaključke..et toliko.
    Kristijan,bip i Marija..drago mi je da nas još uvjek ima onih koji normalno razmišljaju i nisu zatrovani kojekakvim suludim teorijama.Malo nas je al ima nas.Pozdrav.
    Prikaži cijeli komentar
  13. -10
    Marija
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:36 | 1.02.2012.
    Okupacija Palestine? Dajte molim vas...Jevreji su narod koji je vekovima proganjan od hrišćanske Evrope - i sa istoka i sa zapada. Kako je neko već pomenuo - regija Palestina, kao država Paelestina nikad postojala nije, a današnji Palestinci su razna mešavina Arapa, Grka - orjentalaca. I da, jeste pogrešan naziv antisemitizam, jer su i Arapi semiti. I ne budite zavidni na sposobnije, u ovom slučaji Jevreje, jer ih navodite kao uspešne naučnike, umetnike, državnike, biznismene - što oni i jesu i pritom su uvek najbolji u svom poslu. Da li su religiozni ili nisu to je stvar svakog pojedinca, a ne države niti zajedljivih komentatora.
    Prikaži cijeli komentar
  14. +8
    kompic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:54 | 1.02.2012.
    Cionisti su zatrovali sav zidovski narod ,drzeci ih u strahu,ped nevidljivim neprijateljem,Palestina je oteta,a oteto je uvijek prokleto.
    Prikaži cijeli komentar
  15. +8
    bip
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:19 | 1.02.2012.
    Svaka čast Merav na hrabrosti i lucidnosti.
    Duboki naklon.
    Prikaži cijeli komentar
  16. +2
    Kristijan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:09 | 1.02.2012.
    @Miroslav 24.6.1992.
    Svaka čast tebi i ovakvim tekstovima. Odličan komentar. Protiv teorija zavjera treba se boriti podjednako koliko i protiv korporativnog fašizma. Puno pozdrava.
    Prikaži cijeli komentar
  17. +5
    skeptik
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:06 | 1.02.2012.
    @ana
    Joachim von Ribbentrop da je bio Židov?
    Ne drži mi vodu ovaj komentar nikako...
    Prikaži cijeli komentar
  18. -1
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:42 | 1.02.2012.
    Dukinsone : sve to tako je i razumijem šta govoriš ali današnji palestinci nemaj nikake veze sa starozavjetnim filistejcima.Filistejci vuku porjeklo sa krete a današnji palestinci su potomci arapa koji su se tu naselili za vrijeme arapskih osvajanja.Jel ti poznata priča da rimljani kad su osvojili ovo područje..dali su mu ime palestina..samo kako bi i duhovno slomili židove..jer su filistejci bili najljući neprijatelji izraelaca u prošlosti..i odtud ime palestina..znači u povjesti nikad nije postojala palestinska nacija nego samo palestinski arapi,a još usto u arapskom jeziku nemaš slova p tako da ga izgovaraju falestine ili balestine.
    Ana : ne laprdaj bezveze...možda si se prepoznala u mom prethodnom tekstu pa sad pičiš svoju neku priču..al svedno..priča ti je apsurdna i u sferi znanstvene fantastike..znaš...potrudi se naći neku relevantniju literaturu..nebi ti škodilo.
    Kompić: još jedna u nizu od mnogih teorija zavjera..kao i obično.Znaš ponekad neke priče ljepo i zanimljivo zvuče..al upravo na tom rade teoretičari..a do tebe je ako popušiš takvu priču.Ja samo čekam kad će se pojavit neka teorija pod naslovom "židovi-oni znaju šta mi mislimo" i sl. gluposti.Doduše ta tvoja teorija je izmišljotina koja bi se dala kotrljati..ali ovo što gore spomenuta ana piše..sačuvaj bože..
    Prikaži cijeli komentar
  19. +9
    joso
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    11:07 | 1.02.2012.
    i sad kad se zna da su bogati Židovi žrtvovali svoj vlastiti siromašni narod, kako se postavit prema onima koji če reč triba pobit sve židove neg pljunit im u lice, to su oni isti koji če reč triba pobit sve srbe ili sve hrvate ili sve muslimane, to su izrodi koje bi tribalo u bajbuk zatvorit i nikad ne pustit na svitlo dana
    Prikaži cijeli komentar
  20. +5
    kompic
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:51 | 1.02.2012.
    Miroslav:Zidovi su imali potpisan ugovor s Englezima,da ce dobiti Palestinu jos u prvom svjetskom ratu ,ako uvedu Ameriku u rat,i samo uz pomoc Amerike, su sile Antante porazile Sredisnju silu,da bi pred drugi svjetski rat svi bogati zidovi kad su ostvarili svoj plan napustili Evropu ,jer su oni posticali naciste i finansirali ih,zato sto Englezi nisu ispostovali ugovor i kreatori su,svega sto se desilo zidovima, a to je islo njima u korist,zrtvovali su siromasnije zidove, a sve u cilju, dobijanja Palestine i stvaranja Zidovske drzave Izrael,sto su i ostvarili,na kostima nevinih ljudi stvorili su IZRAEL.
    Prikaži cijeli komentar
  21. -1
    ana
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    10:09 | 1.02.2012.
    teatar apsurda, Joahim fon Rbentrop i ostala poznata imena nacista su židovi, tako da u ovoj psihološkoj obradi Židova, se možda može dodati, da li se oni plaše nacizma u samima sebi? Prosto je nevjerovatno koliko i u istoriji pre 2. sv. rata Židovska zvučna imena se nalaze na ključim istoriskim mestima ,kako su njih svi proganjali gde god bi se ovi našli, i naravno svi ostali nisu bili u redu,a Židovi su uvek u pravu. ili kako su rekli poznati mnogo pre:Žan Fransoa Volter (francuski pisac, 1694 – 1778): »Jevreji nisu ništa drugo nego prezren i varvarski narod, koji je tokom dugog vremena spojio odvratno koristoljublje sa užasnim predrasudama i neugasivom mržnjom prema narodima, koji ih trpe i na kojima se oni obogaćuju«. - Volter.

    Bendžamin Franklin (američki naučnik i državni radnik, 1706 – 1790): »Ma gde bilo, u zemlji, u kojoj se naseljavaju Jevreji, nezavisno od njihovog broja, oni snižavaju njen moral, komercijalno poštenje, izoluju se i ne dopuštaju da se asimiluju. Ako ih mi putem Ustava ne isključimo iz SAD, onda za manje od sto godina oni će navaliti u velikoj količini, uzeće vrhunac, progutaće zemlju i promeniti oblik našeg upravljanja. Ako ih n eisključite, onda za manje od dvesta godina naši potomci će raditi na poljima, izdržavajući njih, dok će oni trljati ruke u svojim kancelarijama. Upozoravam vas, džentlmeni, ako jevreje ne isključite zauvek, Vaša deca će vas proklinjati u Vašim grobovima«.
    Prikaži cijeli komentar
  22. -12
    Miroslav 24.6.1992.
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    05:38 | 1.02.2012.
    Kojekakvih teorija zavjera ima mnogo a većina ih je usmjerena prema židovima,od onih koje zvuče objektivno pa sve do onih koje graniče sa zdravim razumom,npr. židovi sami sebe potamanili u 2.svj.ratu i sl. ...to su sve proizvodi bolesnih umova koji nemaju pametnijeg posla nego smišljati bolesne teorije a zaista mi je žao i budala koje sve to puše..oni su ovce naočigled..pa i nečudi odkud tolike mržnje prema jednom narodu koji nije ništa drugačiji od nas ostalih naroda..samo što su kroz povjest bili malo pametniji pa su bili mete napada.Neko je dole u jednom komentaru pitao " zašto ih je hitler proganjao"..pa zato što nije podnosio činjenicu da su jedni židovi koje je on mrzio pametniji od njegovih tzv. "arijevaca".Ali nije ih samo hitler proganjao,proganjani su oni od pamtivjeka a sve iz ljubomore,a to vam drage moje ovce treba bit jasno prije nego pođete osuđivat nekog bez razloga,al donekle vas i opravdavam jer vi ste društveni sloj koji danonoćno bulji u ekran i isčekuje kojekakve teorije a kad ih konačno pronađete...onda doživljavate kolektivnu erekciju.Takvima očigledno nema spasa jer su već preuzeti..al za takve "teoretičare" postoji karantena da ne zaraze slučajno ostale,a ostali su danas nažalost manjina što znači da smo ošli u k....
    Holokaust je najveća sramota u njemačkoj povjesti,a švabe su toga svjesni,a jasenovac najveća hrvatska sramota a neke budale veličaju te nemile događaje...za takve zaista nemam riječi a to ipak pokazuje da se nismo previše pomaknuli unaprijed.Da, u hrvatskoj se slavi dan antifašizma ali zapitajte se dali iskreno...e ja nevjerujem.Sve dok je tako nema nam neke svjetle budućnosti.
    U izraelu od sveukupnog stanovništva svaka druga osoba je izgubila nekog u holokaustu što je strašno,ali ova novinarka je sasvim u pravu.Izraelci su jako prosperitetna nacija...svjesni su šta im se dešavalo ali ne gledaju toliko u prošlost jer njima je budućnost sada ipak važnija,a političari su ti koji nepotrebno se služe žrtvama holokausta.
    A to da su egzistencijalno ugroženi..e to je istina..pa znamo valjda šta bi arapi uradili da mogu..nisu arapi nevinašca kao što mislite.Znamo ko je odbio UN-ov prijedlog o podjeli palestine...pa arapi naravno,a sad proklinju svoje djedove što nisu prihvatili taj plan...nego šta se ono desilo povodom nastanka države izrael,a da 6 arapskih zemalja odma sutradan napale su malu državu izrael koja je imala samo 600000 stanovnika najavljujući da će pobacati židove u more i šta se desilo...poraz..bolan poraz kojeg oni danas zovu Al nakba (katasrofa).I zaista su katastrofa.Sjetimo se nassera i njegove ideologije (naserizam).On je bio svearapski lider koji je ujedinio arpe za konačan cilj-uništenje izraela.I šta se desilo...poraz..bolan poraz i to samo u 6 dana,a izrael zauzeo sinajski poluotok,jordansku zapadnu obalu i golansku visoravan.Ali nije nasser odustao pa su pokrenuli rat iscrpljivanja u kojem je na 1 izraelskog vojnika ginulo 10 arapskih pa mu onda izraelci pokucaše na vrata kaira i bi nasser prisiljen panično tražiti pomoć od sovjetskog saveza..i umro nasser a snjim i njegov neostvareni cilj.Ali da se razumijemo... ipak taj cilj nije zamro,on naočigled sijeva iz arapskih glava i mozgova.Da dukinson u pravu si..izraelu se i danas prijeti sveopćim uništenjem,ali ne više samo od arapa,e ta ideja se se pojavila i u nekim iranskim usijanim glavicama..ali zašto pitamo se pa nisu izrael i iran tako blizu,šta to iran ima protiv izraela...očito samo postojanje i ništa više.Koja je alternativa za njih tamo i da li uopće postoji neka kombinacija da se više postigne taj toliko priželjkivani mir na bliskom istoku.Reći ćete sad: e jesi budala pa da priznaju palestinu došao bi i mir...zar je toliki nemir radi samo 5000 km2,a što arapska braća ne ustupe malo zemlje svojoj arapskoj braći kad je toliko imaju..a ne to ne dolazi u obzir za..nema toga.Svaki normalan čovjek koji iole koristi mozak kada sagleda šta se dešavalo i šta se dešava..može doći do zaključka,a to je...JERUZALEM,zbog tog drevnog grada nikad ni neće bit mira tamo,arapi ga nikad nisu prežali,a nikad i neće...Kad bi se postigao mir tamo,to bi bilo nešto izuzetno i hvale vrijedno i jedno od najvećih dostignuća ljudskog uma.Mada ja čisto sumnjam u takvo nešto..jer otkako je svijeta.. i ratova je,tako da...mir..to je samo jedna divna ILUZIJA.
    Prikaži cijeli komentar
  23. +12
    objektivan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    01:27 | 1.02.2012.
    Mogli bi mnogi pomisliti da problemi židova počinju holokaustom.A što je bilo prije toga?Stotinama godina su bili proganjani u Evropi.Skoro sve važnije članice EU su donosile zakone koji naređuju židovima da napuste njihove države.Najveću slobodu tada su imali gdje su muslimani vladali,posebno u turskom carstvu.I gle sada, naviše problema islamskom svijetu upravo prave židovi.
    Prikaži cijeli komentar
  24. +3
    trouble
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    22:23 | 31.01.2012.
    @Anti-kapitalist marksist
    kad si već spomenuo....rugaš se davidu icke-u, i "teorijama zavjere"..zanima me zašto?
    evo ti samo jedan primjer: sjeti se euforije kad je izabran obama...i sad pročitaj što je taj "teoretičar zavjere" napisao 2008!!! tad su ga smatrali budalom...a danas???
    scribd.com/doc/54915319/Nexus-30-2008-12
    ----------
    btw, ako želiš da ljudi ne vjeruju istini, proglasi je teorijom zavjere, i nemaš problema. ne da mi se sad o tome, ali progooglaj malo i pogledaj što je sve svrstano u tu "kategoriju"...i sam ćeš zaključiti da nešto ne spada tamo - zapitaj se zašto
    Prikaži cijeli komentar
  25. +3
    Anti-kapitalist marksist
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:57 | 31.01.2012.
    @Blood
    Cionizam nije kapitalizam. Ovo su argumenti na razini Davida Icke-a. Jesu li po tebi Kutle i Todorić cionisti? Koješta. Ta "borba protiv cionizma" je obična prašina koju ti bacaju u oči agenti vladajućih struktura. Izrael nije nikakva sila. Da malo krkne ekonomija u SAD-u, Iranci bi ih pojeli za doručak. Ma čak i Palestinci. Izrael danas "izgleda" jak samo zato šta mu stražnjicu čuvaju političari u SAD-u koji, istina, jesu pod utjecajem židovskog lobija.
    Ali brkati cionizam i kapitalizam nema nikakvog smisla.
    I mi smo bili sila, Jugoslavija. Dok smo imali podršku SSSR-a i SAD-a. Sigurno su pričali tada da smo i mi "tajno društvo". A vidi nas jadne danas, niti "S" od sile nažalost. Tako će biti i sa Izraelom i gotova priča.
    Sve ostalo Dejvid Ajkovske teorije zavjere kojima vjeruju samo mala djeca
    Prikaži cijeli komentar
  26. +19
    Blood
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    19:13 | 31.01.2012.
    Samo da se uklopim u ovu priču s Hitlerom i ekipom. Hitlera su na vlast doveli cionisti koji se "bore za prava i slobode" židovskog naroda. Čak i u Izraelu postoji veliki broj anticionista jer takvi židovi shvaćaju da je cionizam zapravo pokret da se zaštiti malobrojne elitne obitelji od kojih najveći broj vuče židovsko porijeklo. I zato je istina da je Hitler došao na vlast pomoću židovskog novca. Usto kukasti križ ili svastika ili kako god hoćete je stari babilonski i sumeranski znak za sunce. Zato je i imao svastiku kao zaštitni znak. Cilj malobrojnih elitnih obitelji je upravo takav da stvore novi svjetski poredak, jednu svjetsku državu, jednu svjetsku vojsku, jednu svjetsku valutu, jednu svjetsku banku i jednu svjetsku vladu. Nažalost to se i ostvaruje teorijom malih koraka prema centralizaciji i teorijom stvori problem-čekaj reakciju-ponudi rješenje. Pogledajte malo kako cionistička totalitarna država Izrael stalno prijeti Iranu zbog tzv. "nuklearnog programa". SAD također podržava politiku Izraela, te čak prijete vojnom silom koja bi čak mogla prerasti u globalni rat, jer Ameri ujedno i Kinu, Rusiju, Indiju, Pakistan i Sjevernu Koreju vide kao neprijatelja. Sve te zemlje nazivaju "osovinama zla" zato jer ih vide kao velike prijetnje koje mogu i moraju zaustaviti cionističku pošast čiji je cilj uništiti svijet i obične ljude. Duboko se nadam da će se ljudi širom svijeta probuditi i shvatiti da malobrojna svjetska elita želi od njih napraviti robove. Ja kao pojedinac ne mogu ništa učiniti, ali otkako su počeli prosvjedi na Wall Streetu, otkako je Wikileaks počeo objavljivati državne tajne podatke o prljavim poslovima političara i malobrojnih elitnih obitelji, počela se javljati nada. Nada da ćemo srušiti ovaj kapitalizam koji je izmaknuo kontroli, nada da ćemo maknuti vladajuću elitu s mjesta vladanja i postaviti obične ljude koji će ponovno graditi novo društvo ispunjeno na ljudskim kvalitetama, vrlinama, stvoriti novo društvo puno tolerancije i razumijevanja. Ja možda neću doživiti tu globalnu revoluciju i borbu protiv zle pošasti nazvane cionizam, a nažalost mislim da nećete ni vi. Ali naša djeca hoće u to sam uvjeren. Usput mnogi mi kažu da sam antisemitist kada kažem da Izrael vrši teror nad Palestincima. Antisemitizam je mržnja prema muslimanima, a ne prema židovima. Ja nisam nikakav nacionalist, nikakav antisemitist, nikakav antijudaist. Ja sam anticionist jer radije ću ugrožavati svoju slobodu, nego biti rob kojim bi malobrojna elita upravljala.
    Prikaži cijeli komentar
  27. +4
    ROB
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:16 | 31.01.2012.
    Eh sestro, nekako se bojim da ovo ne bude ono "što si pisala, pisala si"... Da te ne smaknu, živa bila...
    Prikaži cijeli komentar
  28. +6
    Sol
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    18:10 | 31.01.2012.
    @dukinson
    Promjenom vlasti riješilo bi se i izraelsko-palestinsko pitanje. Socijalistička revolucija u Izraelu je nužna, ali i među susjedima. Po mogućnosti istovremeno.
    Prikaži cijeli komentar
  29. +5
    Teatar apsurda
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:10 | 31.01.2012.
    @ANA
    Ja osobno ne vidim gdje ti nalaziš kompatibilnosti između ovog članka i izjave "glavni Hitlerovi saveznici su bili Židovi". Pojašnjenje?
    Prikaži cijeli komentar
  30. +4
    joso
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:08 | 31.01.2012.
    tako je ana, hitlera je doveo na vlast novac, a novac (banke)su držali žiovi
    Prikaži cijeli komentar
  31. +8
    Kassoum
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    17:03 | 31.01.2012.
    O čemu ovaj meštar bulazni? Ili previše čita zapadnjačkog štiva? Ovih masovnih ubojstava ili genocida je bilo kroz povijest mnogo, pa nikojem se ne pridaje tolika važnost kao holokaustu. Ta u istom ratu je više poginulo Rusa i Kineza!
    Prikaži cijeli komentar
  32. +9
    ANA
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    16:47 | 31.01.2012.
    SVAKA VAM ČAST NA OVOM ČLANKU. SVA MOJA MIŠLJENJA I OSEĆANJA STE KROZ NJEGA IZRAZILI.JA CU JOŠ BEZOBRAZNO DODATI SITNICU DA SU GLAVNI HITLEROVI SAVEZNICI BILI UPRAVO ŽIDOVI.
    Prikaži cijeli komentar
  33. +22
    Veliki Meštar
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:42 | 31.01.2012.
    Svaki narod je doživio svoj holokaust od Armena do Slavena,naprimjer nad Armenskim katoličkim narodom su Turske osmalije počinile genocid likvidirali su preko milijun ljudi.Slaveni su doživjeli brojačano gori genocid od židova,Staljin je gladomorom ubio nekoliko milijuna Ukrajinaca posalo je milijune Rusa i Poljaka u sibirske logore smrti,Hrvati su doživjeli isto genocid u Bleiburgu,Srbi u Jasenovcu.Židovi se jedini u svijetu pozivaju na holokaust i traže odštete od kolaboracionista a tko će platiti odštete slavenima,armenima i drugima u svijetu naprimjer Kambodža tamo su milijuni ljudi ubijeni u ime komunizma i Pol Pota a u Kini je na milijune seljaka ubijeno radi reformi sistema.Na Japance su bačene dvije Atomske Bombe 1945 pa ne traže odštetu i ne pozivaju se na holokaust u medunarodnim odnosima.Nisu židovi jedine žrtve nad kojima je počinjen zločin i genocid,praktički svi narodi u svijetu su doživjeli neki oblik genocida kroz svoju povijest.
    Prikaži cijeli komentar
  34. +31
    Janko
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:36 | 31.01.2012.
    Potrebito bi bilo zabraniti upotrebu rijeci holokaust u svim oblicima.
    Nisu Zidovi najveci stradalnici u povijesti ljudskog roda.
    Vise je izginulo Americkih indijanaca i u procentu i u apsolutnom broju.
    Cak su veci stradalnici afrikanci.
    .
    Najveci problem cionisticke vlade Izraela je sto su iskljucivi; ili si sa nama ili si protiv nas, ne postoji i ne priznaju neodredjenost.
    A mislim da su Izraelci od drugog svijetskog rata do danas pobili vise ljudi nego li je ukupno bilo zidovskih zrtava u tom ratu.
    Prema tome oni su ZLOCINCI i nisu vise zrtve, oni su jednom bili zrtve i to cijelo vrijeme pa i danas skupo naplacuju, sa neogranicenim kamatam.
    Prikaži cijeli komentar
  35. +8
    Ja mislim
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:11 | 31.01.2012.
    Politika Netanjahua me neodoljivo podsjeća na politiku HDZ-a... Jaca i Ivo kao da su bili na instrukcijama u Tel Avivu.
    SDP prezirem gotovo podjednako, ali bar ne izvlače "kosti iz ormara", recimo da je to plus.
    Prikaži cijeli komentar
  36. +23
    Nika
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    14:10 | 31.01.2012.
    svaka čast ljudima koji riskiraju svoju sigurnost, a možda i život kao što je ova mlada dama, da bi širili istinu, neka je Bog blagoslovi i bude joj na pomoći
    Prikaži cijeli komentar
  37. +8
    Avanti popolo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:56 | 31.01.2012.
    Ljudi su zatrovani stalnim strašenjem od Holokausta, dobro je da postoje tako utjecajni autori kao što je Merav Michaeli koja će otvoreno progovoriti o ovoj tabu temi.
    Tek kada ljudi postanu imuni na bauk prošlosti, moći će dalje u budućnost. Nažalost, a i u samom tekstu se to spominje, u Izraelu to još uvijek nije slučaj.
    Prikaži cijeli komentar
  38. +3
    ljiljan
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:54 | 31.01.2012.
    Prema pricama starijih ljudi koji su zivjeli prije WW2 Zidovi su se krenuli pripremati za iseljavanje i poceli vec tada skupljati novac za odlazak. Sada se postavlja pitanje da li ih je Hitler uopste htio ubijati, buduci da znamo da je na pocetku rata htio samo da ih deportuje u istocne zemlje gdje bi mu radili kao radna snaga, da li je on malo postao svojeglav nakon dogovora sa svim tim rotchildima i rockfelerima? Pa ko bi ubio trecinu svog naroda radi bilo kakvih ciljeva? Ili bi?
    Prikaži cijeli komentar
  39. +10
    Alfons x
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:47 | 31.01.2012.
    Naravno da Židovska vlada nije isto što i židovski narod to je jasno svakome tko je ikada bio u Tel Avivu:)
    na žalost narod se premalo pita, jedina im je "moć" povremene demonstracije protiv politike vlade, koje i onako nitko ne prenosi pa ostanu na marginama.
    Prikaži cijeli komentar
  40. +7
    mira
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:45 | 31.01.2012.
    @alfons X, HVALA ZA LINK:
    Rabin Joel Teitelbaum je veliki znanstvenik i najveći protivnik cionizma, poziva ljude da ne izlaze na izbore i da ne služe u njihovoj (cionistickoj) vojsci.
    Prikaži cijeli komentar
  41. +9
    Alfons x
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:44 | 31.01.2012.
    neznam ja ništa: 13:30 31.01.12'

    Slušaj, iako ti je komentar konfuzan, upravo se radi o tome da se žrtvama manipulira i da se prikazuje stanje onakvim kakvo nije, neosporno je da se holokaust zbio, ali se zbio kao posljedica igre velikih u kojoj je nevini židovski narod nastradao, na stranicama koje sam postao ima dovoljno dokumenata koji govore o tome da je gestapo u 2navrata predlagao da isele židove u španjolsku i za to im plaćao, no cionisti su to glatko odbili rekavši da židovski narod mora podnijeti žrtvu da bi dobili državu poslije rata....alternativa su bile plinske komore...iako se i brojem 0 6mil. manipulira jer je u prijeratnoj Eu živjelo cca 5,5mil. ukupno židova, od toga 3,5mil u poljskoj dok su ostale zemlje zanemarive 45000 njemačka itd. za ovaj broj žrtava i monogi izraelski povjesničari kažu da je pretjeran, jer kako je moguće da je više žrtava nego ukupno stanovnika židovske vjere?
    Prikaži cijeli komentar
  42. +7
    AntiImperijalist
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:41 | 31.01.2012.
    @Alfons x
    Hvala za link, baš sam neki dan vidio tu stranicu :)
    I čestitke za odličan tekst koji još jednom upozorava kako izraelska vlada nije isto što i izraelski narod, ili židovski narod globalno.
    Prikaži cijeli komentar
  43. +12
    balkanac iz evrope
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:38 | 31.01.2012.
    Znam nisam pogodio temu, ali moram konstatirati da je autorica teksta u Haaretz-u jaako zgodnai jaako pametna zena, moj naklon!
    Prikaži cijeli komentar
  44. +14
    Alfons x
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:36 | 31.01.2012.
    Ne znam da li smijem postati linkove, ali nadam se da će mi admin oprostiti.......
    Evo što pravi židovi misle o cionistima.

    jewsagainstzionism.com/index.cfm

    Zanimljivo za pročitati.
    Prikaži cijeli komentar
  45. +9
    D
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:31 | 31.01.2012.
    @Inception
    Hitler nije bio potpognut od strane židova, jer oni koji se nazivaju židovima poput Rothschilda, Rockerfellera i sl. to nisu. Ti ljudi su kazaraci i baš nemaju previše veze sa židovima osim što se predstavljaju kao takvi.
    Prikaži cijeli komentar
  46. +15
    Dalbi
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:04 | 31.01.2012.
    židovi i palestinci živjeli su u miru do negdje 20/30tih godina prošlog stoljeća, tada su se počeli naseljavati židovi iz ostataka svijeta i nastao je pakao.
    nemojmo zaboraviti i važnu stvar kako su židovi (ne starosjedioci u sadašnjem izraelu/palestini) dogovorili plan sa britancima oko uvlaćenja SAD u rat, a britanci bi lobirali za nastajanje židovske države.
    radi se o igri ljudi koji imaju više kapitala nego neke države i kod njih se ide zaduživati.
    još jedna važna stvar, isti je vlasnik goldman sachsa, američkog FED-a, engleske nacionalne bake.
    Prikaži cijeli komentar
  47. +13
    odgovor
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    13:04 | 31.01.2012.
    ko su vlasnici banaka? oni koji sistematski ispire narodu mozak i na njihovim leševima grade svoje bogatstvo
    Prikaži cijeli komentar
  48. +14
    Inception
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:57 | 31.01.2012.
    Hitler je finansijski potpomognut od američkih židovskih bogataša poput Rothschild i Rockerfeller porodica, kako bi se holokaustom ukazala tragedija židova, te im pomoću toga stvorili državu u srcu Arabije!

    Naravno, tim potezom nastoje lakše ovladati Bliskim Istokom!
    Prikaži cijeli komentar
  49. +12
    Aleksa Long
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:42 | 31.01.2012.
    Zašto su baš židovi u centru zbivanja jos od doba Hitlera? Zašto ih je Hitler proganjao? Što se krije iza tog naroda?
    Prikaži cijeli komentar
  50. +25
    Rasputin
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:42 | 31.01.2012.
    @Ko su vlasnici banaka ?
    Fulao si temu, da si pročitao tekst znao bi da se ovdje uopće ne spominju banke nego način na koji vlada sistematski zatupljuje ljude povijesnim traumama. Ovo nije problem Izraela, već mnogih drugih zemalja. Mi, na Balkanu, mogli bi se jako dobro prepoznati po tom pitanju.
    Prikaži cijeli komentar
  51. +13
    Ko su vlasnici banaka ?
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:36 | 31.01.2012.
    Nelogičnosti

    1. Jevrejima je bilo zabranjeno da se bave bilo čim osim bankarstvom ... (Da Bog da meni zabranili sve da radim osim da pucam kamatu!!!)

    2. Svi kukaju i pljuju po bankama, ali niko ne govori ko su vlasnici tih banaka ... Odgovor znamo ...

    3. Okupacija Palestine ... Ovo više niko i ne prati .. jednosavno su svi navikli da se ovo dešava ... I ništa nikom ...
    Prikaži cijeli komentar
  52. +14
    prazno slovo
    pozitivna ocjena
    negativna ocjena
    odgovor na komentar
    12:34 | 31.01.2012.
    Svaka vlast pokušat će događaje iz povijesti brutalno koristiti u svojem svakodnevnom političkom probitku. Za nijednu vlast žrtve nisu svete i nijedna vlast žrtvama ne odaje počast na način da ih ostave da "počivaju u miru". Njihove kosti se razvlače po političkim kampanjama i služe za degutantno i nekrofilno zastrašivanje naroda.
    potpisujem
    Prikaži cijeli komentar
Želite ostaviti komentar? Postanite advance pretplatnik.