Vijesti koje pristižu iz Sirije govore nam često o stanju na pobunjeničkom području, među kurdskim pešmergama ili o zločinima na područjima koje je okupirao Daeš (ISIL). Međutim, rijetko kada se čuje o situaciji na područjima koje kontrolira središnja vlast u Damasku. Tek u posljednje vrijeme neki bliskoistočni novinari posjećuju slobodne sirijske gradove, te zaključuju da se u Siriji ne događa vjerski sukob, već politički, koji je denominacijske razlike iskoristio za razbijanje sirijske države.
To se najbolje može vidjeti u gradu Alepu, koji nastanjuju većinom sunitski Sirijci. Po trgovinama u središtu grada nalaze se bedževi sirijske vojske, sirijske zastave, ali najviše iznenađuju slike sirijskog predsjednika Bašara al-Asada i vođe libanonskog Hezbolaha Hasana Nasralaha. Nije neobično da se slike Nasralaha mogu vidjeti u Homsu, gradu s najvećim šijitskim stanovništvom, ali zbunjuje da se njegovi portreti nalaze uz Asada u Alepu. Čuđenje prestaje kada se vidi da Alepljani podržavaju Hezbolahove napore na bojištu. Od Kusaira do Kalamuna, Hezbolahovi borci su stekli reputaciju koja nadilazi denominacijske razlike. Oni se tamo bore protiv al-Kaide i Daeša, te su poznati kao majstori urbanog ratovanja. Naime, za to su obučeni i najviše iskustva imaju u borbi u sličnim ratovima. Jedina je razlika što u ovom slučaju Hezbolah ne vodi obranu gradova, već pokušava osloboditi većinu gradova u sirijskoj provinciji.
U Alepu nije stoga čudno vidjeti alevita, kršćana i sunita kako zajedno pjevaju pjesmu koja hvali Nasralaha. Njegove fotografije, posteri i slike nalaze se svuda na vladinom području, te daju poruke zahvalnosti i podrške sirijskom narodu. Nasralah se često zahvaljuje na financijskoj potpori koju vlada i narod daju Hezbolahu za otpor protiv pobunjenika i radikalnih skupina. Asadovi posteri daju poruku: 'Mi smo s vama'.
Poštovani, za čitanje cijelog ovog teksta morate biti pretplatnik.