Već godinama Kina polako, bez previše buke, dopušta zapadnjačkoj kulturi da nesmetano prelazi njihove granice.
Ipak se radi o proizvodima koji su stvoreni kako bi bili profitabilni. Tako danas "komunistička" mladež Kine provodi dane pred televizorom gledajući "Sex i grad", domaću verziju "Američkog idola" i slične plitke i pitke sadržaje.
Kineske vlasti još od 80-ih nastoje sjediti na dvije stolice – čvrstoj, neuglednoj i funkcionalnoj stolici komunizma i mekanoj hedonističkoj fotelji kapitalizma.
Ako su ponuđene obje – u koju će se zavaliti široke mase?
Kineska mladež je suočena sa "strašnom" dilemom – provesti slobodno vrijeme čitajući Karla Marxa, obrazujući se o položaju proletarijata ili tweetajući o mački koja svira klavir na youtube-u?
Izgleda kako su kineske vlasti, nakon dugo godina promišljanja, došle do zaključka kako – zbog još neobjašnjivih razloga – glazbeni mačak postaje sve popularniji nad njemačkim filozofom iz 19-og stoljeća.
Poštovani, za čitanje cijelog ovog teksta morate biti pretplatnik.