Uvod
Vremenom u kojem živimo vlada 'nestrpljivi' kapital i prisutna je stalna želja za brzom zaradom. Preplavljeni smo potrošačkim izborom te često zaboravimo da problem nije u tome da u razvijenom svijetu imamo slobodan izbor već je problem u tome da je ideja racionalnog izbora preuveličana kao jedini oblik izbora koji imamo. Najčešće oni koji imaju manji izbor, racionalnije razmišljaju i djeluju kada je konzumerizam u pitanju.
Zamke konzumerizma, fizička i duhovna inertnost i negativnost vrebaju na svakom koraku. U zapadnim društvima više ne znamo živjeti jednostavno, raspolažemo s previše materijalnih dobara, imamo prevelik izbor, previše iskušenja i želja. Teško se odlučujemo za kupovinu nekog proizvoda jer izbor je uistinu velik i teško je vidjeti razliku jer se svaki proizvod razlikuje samo za nijansu od drugog proizvoda.
Može se reći da je konzumerizam jedno od osnovnih obilježja današnjeg svijeta te da na njega nailazimo u svim sferama života, bilo da je riječ o medijima, reklamama, zabavi ili potrošnji. Konzumeriste bi mogli definirati kao ljude kojima prekomjerno trošenje znači određeni ventil, bijeg od svakodnevnih frustracija te ispunjavanja unutrašnjih praznina i nezadovoljstava.
Poštovani, za čitanje cijelog ovog teksta morate biti pretplatnik.