Iranski ratni brodovi uplovili u sirijsku luku Tartus
advance.hr
vrijeme objave: Subota - 18. 02. 2012 | 12:18
Dva iranska ratna broda uplovila su u sirijsku luku Tartus - cilj operacije je treniranje sirijskih pomorskih snaga. Plan o vojnoj suradnji i zajedničkoj vježbi dogovoren je prije godinu dana između Damaska i Teherana.
Iranska flota sastoji se od razarača i transportnog broda. Brodovi su uplovili u luku Tartus jučer, nakon što su egipatske vojne vlasti dopustile iranskim brodovima da kroz Suez uplove u Mediteran.
Iranska mornarica tijekom zadnjih godinu dana znatno je povećala svoju prisutnost u međunarodnim vodama. U veljači 2011. iranska flota po prvi puta je ušla u Sredozemlje, putem Sueskog kanala.
Nadalje, dio mornarice je poslan i u Indijski ocean.
Jučerašnje uplovljavanje iranskih brodova u sirijsku luku od strane Izraela već je prozvano "provokacijom". Unatoč činjenici da su vojne vježbe bile zakazane još prije godinu dana, jučerašnji potez još jednom potvrđuje čvrstu i nepokolebljivu vezu između Irana i Sirije.izvor(i): agi.it | Press TV
Vaši komentari: (115)
napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju.
WeAreLegion: 16:21 19.02.12'
IX: 12:36 19.02.12'
Živčana, iskompleksirana mala gamad, ti Izraelci. Njihov vlastiti YHWH ih je prozreo još u Starom Zavjetu kolko su mu bili ljigavi i nezahvlani...
prikaži cijeli komentar
venSla: 12:13 19.02.12'
rekhber: 23:26 18.02.12'
pa i židovi i izrael imaju svojih mana..daleko od toga da je Izreal savršen..samo Izrael je amerika u malom, te stoga nikad ne bi pao do toga da šalje svoju djecu u rat, kako bi im vjerski vođa stavio ključeve oko vrata, što simbolizira "ulazak u raj", te da takva djeca čiste mine..
Ne mogu vjerovat da sam pročitao ovaku izjavu. A šta drugo nego to rade djeca NATO saveznika (američka djeca, 18-godišnjaci) u Iraku i Afganistanu!? Kapitalističke vođe (vjerske) su im dale puškeu (ključeve) ruke što simbolizira "slobodu i demokraciju" (nafte), te takva djeca se bore za njihov profit.
Slušati i čuti!
Gledati i vidjeti!
prikaži cijeli komentar
UBERSOLDAT: 11:41 19.02.12'
Čisto sumnjam da su ova dva iranska broda i onaj ruski nosač zrakoplova jedina prijetnja ratu u Siriji.
Očito je da SAD-u i Izraelu još tu nešto smeta.
Jedno je sigurno, ti brodovi neće još doskora napistiti Sirijsku luku, a Cionistički vrh ako napadne na Sirijsko-Iransku alijansu će biti diretno odgovorni za početak WW3 i milijarde mrtvih diljem planeta..
Kako mogu biti tako sebični?
Zar nije lakše dogovorit se S Palestincima, pomirit se s Iranom, učinit još neke ustupke nego izazivati ono što je nekad Hitler izazivao... svjetski sukob.
prikaži cijeli komentar
sarajevo: 10:13 19.02.12'
Izrael i Amerika su najvece zlo danasnjice. Kakvo Arpasko proljece, borba za demokratiju i ljudska prava.
Nafta, po cijenu Iraka, Afganistana, Libije, Sirije... A muslimani su kolateralna steta.
prikaži cijeli komentar
48.kl.1159SEGUL.: 03:21 19.02.12'
Ako negdje u svijetu ima nesto bolje dostojno normalnom judskom
zivotu "osim TITA i njegovog DJELA" onda ga vise necemo traziti
da vas uznemiruje.Ovo sto sada imamo je GROZOTA i sve dublje
propadamo na periferiji Evropskog kapitalistickog smetista!!!!
Zato nemamo drugog izbora nego da vratimo nasega voljenog i za
uvijek postovanog druga MARSALA JOSIPA BROZA TITA.Hvala svima
koji znaju da ga cijene i uvazuju...
prikaži cijeli komentar
rekhber: 01:50 19.02.12'
"slazem se sa mnogima da ameri ne trebaju ulaziti u tude dvoriste i postavljati red a svoje prosvjednike zatvaraju cim se pojave."
jesi siguran da nisi pomijesao iran i ameriku :D
prikaži cijeli komentar
mir: 01:14 19.02.12'
slazem se sa mnogima da ameri ne trebaju ulaziti u tude dvoriste i postavljati red a svoje prosvjednike zatvaraju cim se pojave. Isto tako mislim da asad nije trebao podrzavati libijske rebele da se skloni gadafi a sad ti isti is libije dolaze da sklone njega.Ipak na stranu to ja mislim da asad u svojoj zemlji ima pravo tuci naoruzanu bandu koja pravi nered.Ima duznost prema vecini sirijskog naroda koja ga podrzava.
prikaži cijeli komentar
VOLIM IRAN: 00:26 19.02.12'
rekhber: 23:26 18.02.12'
pa i židovi i izrael imaju svojih mana..daleko od toga da je Izreal savršen..samo Izrael je amerika u malom, te stoga nikad ne bi pao do toga da šalje svoju djecu u rat, kako bi im vjerski vođa stavio ključeve oko vrata, što simbolizira "ulazak u raj", te da takva djeca čiste mine..
prikaži cijeli komentar
panker: 23:22 18.02.12'
@rekhber
zanimljivo da si osjetljiv na generaliziranje židova,a kada ti generaliziraš-to je u redu..sretno ti bilo
prikaži cijeli komentar
rekhber: 23:16 18.02.12'
Samo je problem Irana, što su previše gordi, ponositi da priznaju nadmoć Amerike, Amerikanci su pomali zabudalili misleći da će im sankcijama odvući od nuklearke..da bace atomsku ne bi ni tada iranci odustali, jer kako rekoh zbog vlastite gordosti..
prikaži cijeli komentar
xxplod: 23:16 18.02.12'
iran nikada nece napasti izrael-nikada...
desit ce se neke iskrice par raketica sou za ljude...
kladio bi se sa svakim u bilo sto da ce se desiti pokolj arapa..
u iraku sije su stale na strani amerike,
hezbollah nikada nije dozvoljavao djihadiste da napadnu izrael,
u siriji vladaju sije a narod suniti
pogledajte kako je otac ovog asada dosao na vlast...
prikaži cijeli komentar
rekhber: 23:14 18.02.12'
,"izraelom također manipuliraju sa zapada"
Izrael je par puta bio osuđivan od strane Zapada, npr. napad na Osirak tako da ne vjerujem da je u kandžama Zapada..da vode politiku prema axis of evil vode sličnu, ali daleko do toga da su lutke u nečjim rukama..
prikaži cijeli komentar
panker: 23:08 18.02.12'
@rekhbar
ok,ti vjeruješ u to što si naveo..ja ne..ja smatram da se sve to odvijalo zbog nafte,profita te da će se i u iranu sve odvijat zbog istoga..isto tako,izraelom također manipuliraju sa zapada,to jest izraelcima..ono što će se desiti izraelcima nakon napada i otvorenog rata sa arapima(slažem se da ni oni nisu bebe),nije ih briga..meni je i izraelaca žao,jer su žrtva manipulacije..
"Rat se ne odvija zbog pobjede,rat je stvoren da bi trajao."
prikaži cijeli komentar
rekhber: 23:05 18.02.12'
"idi prijavi se u izrael u dobrovoljce i pridonesi nešto onome u što vjeruješ da je ispravno..samo teraj!!"
rado, ali u useljenici mogu služitiu IDF-u ako usele do 23. godine :)
prikaži cijeli komentar
rekhber: 22:59 18.02.12'
@panker, ako uzmemo onu da su političari ogledalo samog naroda, onda je jasno kakve tenzije vladaju u iranskom narodu po pitanju Izraela. Al krivo si me razmio, niti je meni niti Izraelu u interesu napasti Iran kao takav, nego nuklearna postrojenja, kao što je činio u Siriji i Iraku. Ako je Izrael koji vodi ekspanzionističku politiku, kako to kad je bio par kilometara od Kaira, nije ga sravnio sa zemljom, kako to da se Izrael povukao iz Gaze misleći da će dobiti mir, povukao se iz LIbanoan nadomak par kilometara kad je bio od Bejruta..Kad je Ben Guron "potpisao" državu Izrael, tinta se nije stigla osušiti, Arapi su napali..
prikaži cijeli komentar
panker: 22:53 18.02.12'
nikada,ama baš nikada ne dijelim ljude na ove ili one vjere,ove ili one nacije..hvatati se za ovu ili onu izjavu politiČARA krajnje je naivno..pogotovo zbog nekih tamo izjava posezati za oružjem..sramota ako misliš da iranci zaslužuju agresiju i smrt..srami se,jer si pao na najosnovnijem ispitu-ostati čovjek,a ne postati upravljani robot..nema ti pomoći,jer si zapeo ko puška,to jest vidim da su ti stavovi čvrsti,koliko god da su nakaradni..eto idi prijavi se u izrael u dobrovoljce i pridonesi nešto onome u što vjeruješ da je ispravno..samo teraj!!
samo se sjeti one stare..
TKO SE MAČA LAĆA...
prikaži cijeli komentar
rekhber: 22:47 18.02.12'
Poznato je svima kada je na Interliberu iranski kulturni centar u ZG, prodavao knjigu "Međunarodni Židov" koja je izrazito antisemitska, pa je su Židovi iz HR morali reagirati, na što su iranci rekli da su na "svu sreću" , prodali sve te knjige.
prikaži cijeli komentar
DylanTitoDog: 22:43 18.02.12'
Titu sad možete i pjesme pjevati, ali kaj sad to vrijedi.
Ma dajte shvatite, glupo je da o kojoj god temi da se radi - uvijek nepogrešivo dolazimo na Tita, a Advance.hr bi trebalo prozvati Tito.hr.
A Tito više nije odgovor ni za jedan problem koji mi sad imamo u svijetu i na ovim prostorima. On je čovjek prošlosti, epoha koja je završila. Jugoslaviju više nećemo imati.
I nisam vam sad rekao ništa protiv Tita.
Naprosto činjenično stanje je takvo.
Ili predložite Novog Tita ili nemojte više o njemu.
prikaži cijeli komentar
panker: 22:35 18.02.12'
kako možete na temelju neprovjerenih rekla-kazala informacija opravdavati agresiju na jednu suverenu zemlju??
E,pa..postoje 3 opcije:
1.ili ste ZADOJENI mrzitelj islama,to jest ZADOJENI pobornik neke religije i vjerujete religijskim motivima i mitovima
(možda židov, možda katolik)-lol
2.ili ste zadojeni zapadnjak,demokrata,kapitalista koji vidi veliko zlo u tome što iranska nafta nije privatizirana kao ni venecuelanska,dijelom i ruska-u tim državama vidite kršenje ljudskih prava!!LOL
3.bit će da ste miks i jednog i drugog,jer to sve skupa onda ima smisla..
Suosjećam sa svima onima koji shvaćaju navedeno,a znaju da će ljudska rasa još dosta vremena nosit ovaj težak križ religijskog fanatizma i kapitalističkog idiotizma!!
prikaži cijeli komentar
rekhber: 22:20 18.02.12'
"zjavljujem da je zlocinacki Izraelski rezim barjaktar Sotone"
samo kad je Iran tokom rata dobio oružje od Amera preko Izraela onda Izrael i Amerika nisu bili Šejtanove sluga..tipična licemjernost i dvoličnost iranskih vođa..
prikaži cijeli komentar
radnik: 22:19 18.02.12'
croaceix, bravo druže! Kada radnik bude u ovoj državi živio ko za vrijeme Tita, onda ga možete kritizirat koliko hoćete, do tada ko što lijepo kaže croaceix, ne dirajte mi Tita!
prikaži cijeli komentar
rekhber: 22:18 18.02.12'
Od koje se agresije branio Iran 90ih kad je prozvao Izrael kancerogenim tumorom, kad Izrael i Zapadu nije ni palo na pamet napadati Iran?
prikaži cijeli komentar
panker: 22:15 18.02.12'
o kakvim vjerovanjima ti pričaš??ko da te netko teleportiro iz daleke prošlosti..ajmo sad analizirat šta piše u bibliji,što piše kod židova,što je reko buda,što kim-jong,baba vanga,vidoviti milan...???iran je država koja će se braniti od agresije..a to što moćnici izmišljaju pričice,kako bi opravdali agresiju i genocid,ništa novo...
http://www.youtube.com/watch?v=pQrFQ_By0vUprikaži cijeli komentar
rekhber: 22:11 18.02.12'
"kad im je tada dana država..ali da danas izrael ugrožava mir u svijetu"
Kad bi Arapi voljeli više svoje nego što mrze tuđe(Izrael) mir na Bliskom istoku bi nastao, sto posto.
prikaži cijeli komentar
panker: 22:06 18.02.12'
pa smanjio se broj,kad im je tada dana država..ali da danas izrael ugrožava mir u svijetu,to samo budala može opovrgavati..dakle-da se zna..nisu židovi krivi,nego njihova vlast koju nije briga za vlastiti narod!!da ju je briga,ne bi ovako olako izazivala rat,u kojem bi ljudski gubici bili OGROMNI..za koga??za KORPORACIJE,dakle za pojedince koji fronte nikad neće ugledat..ne budi naivan..
prikaži cijeli komentar
rekhber: 22:04 18.02.12'
Izrael nije dužan poštivate međunarodno ugovor "pola-pola" zato što takva rezolucija nije bila prihvaćena s obje strane..I Izrael takvo šta nije okupirao od Palestinaca nego od Jordana(Zapadnu obalu) i Egipta(Gaza)..Kako anticionistima ne lupi iz guzice u glavu pa kažu da je prije Izraelovog zauzimanje tih teritorija su bili okupirani..a ček, možda su djelovali u interesu palestinaca pa ne mozemo reci da su okupirani..de lol..
prikaži cijeli komentar
rekhber: 22:02 18.02.12'
"da li bi iran,imajući u obziru svu silu nuklearnog arsenala SAD-a i izraela,izrađivao pokoju vlastitu za uništenje izraela=="z
Prema šijitskom vjerovanju Mahdi (skriveni imam) će se pojavit u doba katastrofe globalnih razmjera, te stoga rokanje nuklearke na Izrael od strane irana jest dovoljno ono što iranci žele..Pozivati na smrt neke države nekog naroda jest krajnje necivilizirano za današnjeg zapadnog čovjeka..
prikaži cijeli komentar
rekhber: 21:58 18.02.12'
"isto tako,u iranu su židovi priznata vjerska zajednica i imaju sva pripadajuća vjerska prava,"..
Židovima u Iranu je zabranjen maces uvozit iz Izraela, broj Židova se smanjuje:1948 - 100 000 Židova, dok ih danas ima 20ak tisuća..znamo kako je prosao Ruhollah Kakhodah-Zadehlz zbog pomaganja Židovima da emigriraju. Razlog emigracije Židova iz Irana prema njihovim riječima jest islamska revolucija, a ne iransko-irački ratovi kao neki misle..Židovi tokom molitve "Shmone Esre" mole za povratak na Cion, pa se misli kako liči taj njihov život.
prikaži cijeli komentar
panker: 21:48 18.02.12'
@rekhbar
izrael ima atomske bombe i nikom za to ne polaže račune, najmilitarizanija je zemlja na svijetu i na veoma ružan način holokaust koriste u korist svjetskih moćnika kako bi uspjeli u svom naumu-a to je da prigrabe sve prirodne resurse na bliskom istoku(u korist svjetskih moćnika-dakle u korist kapitala,a ne društva)..cionisti su izdali židove,kao što je većina današnjih vlada izdala vlastite narode..uništili su pravo židova na miran život još onda kad su krenuli sa nepotrebnom ekspanzijom na susjedna područja..da li bi iran,imajući u obziru svu silu nuklearnog arsenala SAD-a i izraela,izrađivao pokoju vlastitu za uništenje izraela==..to već pomalo spada u domenu znanstvene fantastike..isto tako,u iranu su židovi priznata vjerska zajednica i imaju sva pripadajuća vjerska prava,sve se bojim na šta bi ličila medijska propaganda da se židove u iranu ugnjetava..odakle crpiš informacije?? ili jednostavno širiš dezinformacije s ciljem da siješ pomutnju na ovom portalu??
prikaži cijeli komentar
Miroslav 24.6.1992.: 21:31 18.02.12'
Dajte ljudi ne budite tolike budale.Svatko želi biti moćan..zar ne?Iran nije ni približno dobar koliko vi ispisujete hvalospjeve o njemu.To što nekog mrzite,a nekog volite nema nikakve veze sa stvarnosti.Velika većina vas mrzi izrael zato samo što su židovi a ne zbog njegove politike a svršavate po iranu samo zato što razmišljaju kao vi.Iran već duže vrijeme naoružava hamas i hezbolah i sve što ima u cilju da unište izrael i ne priznaje izrael kao državu.Iran je taj koji je započeo s mržnjom prema izraelu i jednostavno kao da im smeta izraelsko postojanje.
Vidim da ste korisnika rekhbar izbombardirali i popljuvali čovjek je od prve do zadnje riječi rekao istinu.
Očigledno je da vam od vaše mržnje i pristranosti i sama istina smeta.
prikaži cijeli komentar
croaceix: 20:58 18.02.12'
Kada ova HR vlada osigura radnička prava dostojna ljudi
Kada visokoobrazovan deficitaran kadar može birati radno mjesto
Kada budemo imali vanjsko tržište kao za vrijeme bravara
Kada budemo zaduženi kao u vrijeme bravara
Kada ne bude svaka šuša mogla naređivat poštenom Hrvatu kako da živi i šta da radi (danas Oli Rehn ili Barroso)
Kada seljak bude zaštićen
Kada se ponovo otvore veliki javni radovi i zaposle ljudi
Kada ponovo budemo proizvodili hrane za svoje potrebe
Kada se to sve ostvari, onda ga možete početi pljuvati !
Do tad, ne dirajte mi TITA
prikaži cijeli komentar
thompson: 20:45 18.02.12'
Velika je zabluda da rasa i vjera tjeraju ljude na mržnju i rat,na to ih tjera pohlepa kako osobna tako i nezasitnih močnika koju se kroz cijelu povijest vode se samo jednom idejom a to je vladati svijetom.U 5000 godina nije se promjenilo baš ništa osim što smo postali još gori i pohlepniji pa sada počinju več djeliti i mjesec i ostale planete jer im zemlja više nije dovoljna.
prikaži cijeli komentar
panker: 20:32 18.02.12'
slažem se sa dylanom-zazivanje tita i nije baš neka super zabava..šta je bilo,bilo je..bila su to druga vremena,utjecaj tehnologije na čovjeka je bio daleko manji..međutim,ljudi su još uvijek isti-primitivni i surovi..
egipat je pustio brodove po nalogu SAD-a,a rat je više nego očit-on je već najavljen i samo slijepac to ne može uvidjeti..rata će bit:-sada iran što bolje pokušava posložiti figurice,kako bi se bolje i duže branio,skupa sa sirijom..
sretno im bilo!
prikaži cijeli komentar
DylanDog: 20:16 18.02.12'
na ovom portalu ne smiješ ništa protiv Tita...možeš napisati očitu istinu ali ako si se dotaknuo Tita u negativnom kontekstu - polete minusi!
Tita više nećemo imati, to je bio jedan izniman čovjek ali nije ni on sve sam zaslužan - i rusima i Amerima je odgovarala tampona zona u koju se savršeno ugnijezdio - Tito (i nesvrstani). Zaboravite, prebolite, prestanimo s prizivanjem duha druga Tita, okrenimo se se sadašnjosti i budućnosti (ako je budemo imali).
@Bosna - dobro si primijetio taj "mali detalj"...Egipat! To bi moglo biti ključno!
prikaži cijeli komentar
ikar: 19:58 18.02.12'
btw
za tebe je istina komplex i fasizam,vlada bih otvoreno stala na stranu nato pakta,sem dodika koji zastupa interese jevreja,i sad se ti pitas zasto,rusi i kinezi im saveznici(irancima)...tvoja glupost nema kraja..a da seti se Libije koja dao odlucujuci glas za bombardovanje,opet BiH,pa se opet pitaj zasto??
prikaži cijeli komentar
Vlad: 19:40 18.02.12'
Secam se starog snimka sa sastanka Arapske lige.
Gadafi ih je pokusao upozoriti na sta ce se desiti. „Doci ce i po vas“.
Smejali su mu se. I Mubarak i Asad.
Mubarak je gotov. Asad ce mozda preziveti.
Ali Gadafi je mrtav. Da su ga slusali ne bi doslo do ovoga.
Iako je mrtav, dokazalo se je da je Gadafi bio u pravu.
prikaži cijeli komentar
Goran: 19:34 18.02.12'
Pogledajte mapu danasnje palestine i od pre 50 godina...Gotovo da vis ene postoji..Molim Advance.hr da objavi ovaj link a ako moze da posatvi i ovu kartu sa ovoga sajta kao svoju vest, informativno..Pogledajte moju IP adresu i molim vas objavite..Pozdrav iz daljine i hvala...najbolji ste..I ovde se gledate..
prikaži cijeli komentar
BOSNA: 18:13 18.02.12'
Fasizam je mentalno stanje pojedinca il mase , dakle drustva koje ima potrebu napasti da bi se obranilo ( citaj opstalo ).
Drugim rijecima , ako ne postoji neprijatelj , stvori ga.
prikaži cijeli komentar
btw: 18:10 18.02.12'
ikar, to ti je isto ko ovaj dole šta kaže ...jedan Arap reko, zlonamjeran si i pun mržnje, mora da si dobro iskompleksiran, idi liječi komplekse na druge portale gdje se okupljaji takvi kao ti. Zbogom!
prikaži cijeli komentar
MicaMala: 18:01 18.02.12'
@svetac
a pa da. united united =)
ma treba se vise uzdic iznad svih tih nametnutih laznih vrijednosti, prestati se busati u prsa glupostima poput vjere ili nacionalnosti, nego se ponositi vlastitim radom, znanjem i razumom.
jedva cekam da se ljudi pocnu bunit, da pocnu masovni prosvjedi protiv ovih sranja sto se desavaju i povlastene manjine koja kontrolira svih. bit cu prva na ulici ako zatreba.
prikaži cijeli komentar
Ikar: 17:56 18.02.12'
rekhbar: 16:28 18.02.12'
jes se nekad pjevalo od irana do bihaca bice zemlja muslimana,samo muslimani u bosni kao i oni sto se ti pitas,zasto,pa zato sto ste se okrenuli protiv irana,bakir je bio u istambulu,ako ti sta znaci...a pomoc se dobiva iz saudijke arabije,najvise...
prikaži cijeli komentar
svetac: 17:54 18.02.12'
kako je jedan Arap rekao... j**** vas glupe, JEDAN reko i sad su cijeli narod zato po vama smeće
prikaži cijeli komentar
MicaMala: 17:54 18.02.12'
Bas me zanima... da ne postoje religije i da smo svi jednaki kako bi onda bilo =)...
da smo jedan narod, jedna rasa, jedna religija... sto bi onda nasli da nas razlikuje? za sto bi onda ratovali? koga bi onda pljackali i cije bi zivote unistavali?
nase razlicitosti (koje volim i protiv kojih nemam nista , nit rase nit religije) upotrebljavaju protiv nas.
di god pogledas netko nekog mrzi. ovaj je srbin, ovaj musliman, ovaj zidov, ovaj crnac. nikad ne valja. ma ajde. djecu treba odgajat da postuju svih jednako.
prikaži cijeli komentar
MicaMala: 17:49 18.02.12'
@Ucenik
SJEDI 1!
samo ti vjeruj da ce ti doc netko i spasit te i nemoj slucajno mrdnut svoje dupe da bis nesto promjenio. vjeruj da ce doc bog i spasit te.
prikaži cijeli komentar
MicaMala: 17:48 18.02.12'
Izrael je podružnica SAD-a. tj.. mozda i sjedište. u svakom slucaju. ista banda u Izraelu i SAD-u-
prikaži cijeli komentar
profesor: 17:43 18.02.12'
Peter Hammill: 17:38 18.02.12'
njoko: 17:25 18.02.12'
Nema rata, Nema bankrota Grcke, Zasad, jer burza predvida 6 mjeseci u buducnost, izasad nije katastroficno.
Svejedno budite spremni,jer neizbjezno slijedi.
prikaži cijeli komentar
rekhbar: 16:28 18.02.12'
Kako je moguce da Ahmadinedžad ostao neizjašnjen po pitanju Srebrenice, ili Ujgura u Kini, ili Čečena u Rusiji kojima je sto puta gore nego Arapima u Izraelu?
prikaži cijeli komentar
savjet: 16:25 18.02.12'
Koji ste vi svi Likovi iz bajke i falši ratni analitičari ,da bar tu energiju koju ovdje rasipate ko đubar po njivi utrošite za boljitak Hrvatske pa gdje bi nam bio kraj.Ostavite se komentiranja jer će tamo u Iranu i Izraelu biti što bude i bez vas.Ajte radit makar volonterski.
prikaži cijeli komentar
croaceix: 16:15 18.02.12'
Klicko, takvi kao ti su isto smeće kao i ovi cionisti. Hića je pobio 5 milijuna nedužnih ljudi (netko kaže milijun, netko dva, ali zar je bitno). Hića je bio bolesnik koji se iskalio na nedužnom narodu, a postoji mogućnost da je sve bila jedna velika igra. Činjenica je da su se elitistički Židovi okoristili holokaustom, dok je onaj mali običan židovski puk ubijen na krajnje brutalan način. Nisu i nikad mi nece biti jasni ljudi koji kolektivno mrze Židove? Zašto ? Onda možemo mrziti i Britance, Nijemce, Ruse. Ne razumijem zašto se koriste metode u borbi za pravdu koju tako vole i "cionisti". Nemojte dozvolit da vas uvuku u igru kolektivne mržnje prema jednom narodu, tj. religiji.
prikaži cijeli komentar
rehber: 16:08 18.02.12'
Uvijek je zanimljivo da su Židovi kroz povijest uvijek bili krivi drugima za nešto, počečo je sve što su razapeli Isusa(antijudaizam), pa kroz srednji vijek(antisemitizam) i danas anticionizam..to je nevjerojatno, i nitko nije uspio ono što je htio..slavni babilonci, grci, rimljani, asirci, gdje im je suverenitet,a maleni izrael prošao sve moguće katastrofe,a još je tu?kako je moguce?
prikaži cijeli komentar
rekhber: 15:53 18.02.12'
"Za siromastvo u Palestini je zasluzan Izrael." To se vrlo lako riješi, prizna se Izrael kao suverena država Židova, i odloži oružje..samom Izraelu ej u interesu ekonomski, gospodarski napredak Palestine..
prikaži cijeli komentar
rekhber: 15:44 18.02.12'
"Pa niko ne moze da pravi drzavu na tudjoj teritotiji a da ne porodje bez osuda"
@Laki Ma koji tuđi teritorij, Arapi svojom ekspanziijom u 7.st da "pokrste" što se pokrstiti dade, su zauzeli teritorij Palestine i naselii se, to sad kao njihovi..Dr. W.E. Blackstone je 1891, citirajući najpriznatije autoritete medjunarodnog prava, naglasio činjenicu da Židovi nikada nisu odustali od svog prava na Palestinu, i da opći “zakon o napuštenoj zemlji/law of dereliction” nije vrijedio u njihovom slučaju; “jer zemlja nikada nije bila napuštena. Nisu sklopili ugovor o miru, nisu se čak niti predali. Jednostavno su nakon očajničke bitke posustali pred nadmoćnijom rimskom vojskom...
prikaži cijeli komentar
rehkber: 15:24 18.02.12'
"nego unistavati jednu drzavi i narod bombama kao sto to cini izrael Palestincima"...
de dobro je..država Palestina? Glavni grad, valuta, neki vođa prije Abu Mazena?Priznaj da ne ide..palestinci kao nacija? Nikad prije spomenuto , nego tek od 1964..
prikaži cijeli komentar
ivica : 15:01 18.02.12'
popuškila je amerika nije više ono vrime kad je bilo jako savezništvo samo se čeka trenutak kad će amerikancima svi okrenuti leđa i onda je to dan neovisnosti amerikanaca
prikaži cijeli komentar
Christian: 14:59 18.02.12'
Sirija uskoro nestaje sa lica Zemlje.
Nakon toga slijedi Iran....
Jednako tako je i u bilo kojem drugm dijelu prirode....jači opstaju i idu dalje...., a gubitnici cvile.
prikaži cijeli komentar
rekhber: 14:52 18.02.12'
@eksi u Izraelu po pitanju ženidbe, zadnja je rabinova, i on kao takav neće vjenčati dvoje izraelku i neizraelca, ako se hoće vjenčat odu na cipar i to je to..ništa ne gube time..
prikaži cijeli komentar
Viki: 14:42 18.02.12'
@ Ja; Jesam li dobro razumela, na predlog ovih senatora, izralski ambasador u UN-u,podnosi rezoluciju za napad na Iran?? Nadam se da sam lose razumela!!!! Hvala!
prikaži cijeli komentar
rehkbar: 14:36 18.02.12'
@ekis, kako je jedan Arap rekao:Nismo možda dobri na liniji sa oružjem, ali smo zato dobri u krevetu..Dakle, natalitetom se želi uništit suvrenesto države Izrael, jer država Izrael ima samo smisla ukoliko su Židovi većinski narod, u protivnom, gubi smisao svoj postojanja..Izraelka i Palestinac se mogu vječnat ali van Izraelu na Cipru itd..nije to problem..
prikaži cijeli komentar
rehkbar: 14:31 18.02.12'
"etnicko ciscenje palestinaca iz njihove vlastite države i uspostavljane novog svjetskog poretka sa naglaskom na kapitalizam"
Jao, koje gluposti..Osnivanjem države Izrael, Arapa je bilo 156,000, dok ih danas ima 1,631,900..o kakvom etničkom čišćenju pričate..daj ljudi ozbiljnosti malo..
prikaži cijeli komentar
fifi: 14:28 18.02.12'
ovo iz dana u dan sve gore.Trebalo bi pripremiti neku ljetnicu.Lako moze doci do rata.Samo se ceka da neka nervozna budala povuce okidac.Uzivajte jos dok mozete.Sretno svima nama.
prikaži cijeli komentar
nostradamus: 14:25 18.02.12'
Izrael je kriv za sve nevolje koje se događaju . Imaju veliki utjecaj na Ameriku , odnnosno upravljaju njom radi svojih ciljeva a to je naravno etnicko ciscenje palestinaca iz njihove vlastite države i uspostavljane novog svjetskog poretka sa naglaskom na kapitalizam i povezivanje velikih korporacija odnosno stvaranje monopola.
prikaži cijeli komentar
rekhbar: 14:23 18.02.12'
Ako Izrael nestane, Arapkinje će gorke suze liti, jer u kojoj susjednoj zemlji mogu biti manekenke ako ne u Izraelu, u kojoj okolnoj zemlji od osnivanje iste mogu voziti aute ako ne u Izraelu, u kojoj zemlji imaju pravo glasa na izborima ako ne u Izraelu, u kojoj zemlji igra Palestinac za nogometnu reprezentaciju ako ne u Izraelu..itd
prikaži cijeli komentar
Wien 1: 14:22 18.02.12'
Sve to nije dobro ali ako se mora onda nije tesko.
Treba Americi pokazati zube da nije svjetski SERIF:
prikaži cijeli komentar
Davorin: 14:18 18.02.12'
U slučaju sukoba ili rata mene samo zanima pitanje da li su ljudi svjesni da zapravo vjere i nacije ne ratuju nego njihove jako male politične manjine. Zanima me da li če ljudi postati svjesni svoje uloge u toj mjeri da če odbiti iči u vojsku i rat ili če se naivno upustiti u rat protiv "neprijatelja" koji zapravo ne postoji i koji je izrežiran prvljavom igrom politike i vjerskih vojda. Živi bili pa vidjeli, ja samo znam da poslje rata u Hrv. jasno je znano da je rat jedna obična manipulacija ljudi da bi se napravila korist jako maloj manjini politika i tajkuna, nadam se da su ljudi svjesni pomalo tog medijskog i političkog teatra.
prikaži cijeli komentar
Rekhbar: 14:13 18.02.12'
Samo je um Khamneija i AHmadinedžada ograničen da shvati da nisu u Izraelu svi CIONISTI!!!!!
prikaži cijeli komentar
Rekhbar: 14:12 18.02.12'
Za razliku od Izraela koji ima za cilj uništit nukelarne reaktore kao u Iraku i Siriji, NE CIVILE!! Dok Iran za cilj uništit i civilno stanovništvo, cijelu infrastrukuru, i naravno onih 20ak posto svoje braće muslimana i Palestinaca koji su u Izraelu
prikaži cijeli komentar
rekhbar: 14:08 18.02.12'
"Iran ima pravo razvijati nuklearni program kao i sve države Zašto bi oni bili iznimka"
Povijest je pokazala kad religija(Crkva nekad) dobije moć da je to prijetnja za uništenje civilizacije i vraćanje u srednji vijek..
prikaži cijeli komentar
croaceix: 14:07 18.02.12'
Zašto spominjete sve Židove, kad nisu svi isti? Imate na youtube snimke protesta mladih Židova u Izraelu, gdje policija uhićuje aktiviste. Problem je u njihovom vodstvu, koje je napravilo najjaču vojsku na svijetu (u odnosu na broj stanovnika). Na strani sam Asada (jedino je on od bliskoistočnih zemalja bio bezuvjetna potpora Gaddafiju). Mislim da ce uspjet sacuvat svoju državu, ali zato mislim da nebi trebao imati milosti prema islamskim fundamentalistima (gledao sam njihove zločine i iživljavanja na civilima i prema takvima ne treba imati milosti).
prikaži cijeli komentar
rekhbar: 14:05 18.02.12'
"rak rana covjecanstva je Izrael.."
Ako je Izrael rak rana, onda nešto sa tvojom opremom s kojom uspostavljas dijagnozu nije u redu.
prikaži cijeli komentar
hapa: 13:38 18.02.12'
xinxee zar misliš da je vojska u potpunotst šiitska,ako su većina suniti to znači da je i vojska mahom sunitska
prikaži cijeli komentar
BOSNA: 13:38 18.02.12'
Tite se nezelim sjecati nikako a jos manje citirati njegove izjave,Dobar potez iranske vojske ovo samo dokazuje da pored pakistana imaju jos jednog novog saveznika u regiji Egipatsku vojsku.
prikaži cijeli komentar
Kajtebriga: 13:32 18.02.12'
Tko se sijeca Titovih rijeci: "Radimo na svijetskom miru ali se pripremajmo kao da ce sutra izbiti rat."
.
Jedina opcija svijetskom miru je vojna ravnoteza, koja se poremetila sa Gorbacovljevim razrusavanjem SSSR-a i Varsavskog pakta. Dakle potrebiti je da se stvori jedan jak vojni savez kao odgovor ZLOCINACKOJ ORGANIZACIJI NATO.
Ovaj mini savez: Sirija, Iran, Rusija nije dovoljno jak, trebala bi se tom savezu pridruziti Kina i Indija te tako zastiti Aziju od Fashistickih interesa USA, Izraela i EU.
prikaži cijeli komentar
mrwi1: 13:25 18.02.12'
Šiji-Suni sukob je izrežiran u Pentagonu a operacionaliziran preko Saudi Arabije koja "potajno" financira obučavanje islamskih fundamentalističkih militanata tzv. vehabija, padne li Assad u Siriji po trenutnom zapadnom scenariju zemlja će upasti u kaos baš kao i Libija a onda niti suniji, niti šiji niti kršćani koji tamo žive u sekularnom društvu neće biti sigurni
prikaži cijeli komentar
nevidljiv_ca: 13:23 18.02.12'
rekhbar: 12:38 18.02.12'
Svaka država se bori za moć, samo za razliku od Zapada čija moć ne podrazumijeva istrebljenje jedne nacije, uništenje, dok Iran ima za cilj učinit od Izraela plivače..sami odlučite što je manje zlo
hej lik najmanje zlo je Iran a rak rana covjecanstva je Izrael kojeg kirurskim putem treba odstraniti sa ove prelijepe planete i mir ce zavladati svijetom, zivjeli bi ko carevi da nije Vas i Vase Taxe jer tad je nebi ni bilo, bili bi bezkamatni crediti.Znas li ti Lik koji je razlog pojavljivanje Adolfa Hitlera u Njuemackoj i koji su razlozi da je poceo da progoni i ubija Zidove?Ako znas stisni jajca pa reci ali pazi ako te uhvatim u lazi (znam da ces svjesno-nesvjesno) lagati jer laz Vam je u Ganima.
prikaži cijeli komentar
Dado Kroacija: 13:20 18.02.12'
izrael je strašan.
iranac dođe kod prijatelja sirijca da zajedno vježbaju i odma se židov poziva na holokaust.
kako su prcali njemce od 1900. - 1940., sl. danas irance.
netko bi reko kako 90% židova želi da ih se bije.
a možda tih 90% židova i nisu pravi židovi... hm hm
prikaži cijeli komentar
Sokolovski: 13:19 18.02.12'
pozdravljam ovu vježbu, nije to radi vježbe, to je radi amerikanaca i njihove "totalne sile" da i drugi pokažu da imaju očnjake! neka se brani i obrani bliski istok od američkog imperijalizma, kad smo mi već popustili za "našu dobrobit"!
prikaži cijeli komentar
xinxee: 13:15 18.02.12'
@Irfan Vehabije u Siriji??? o vidi se da neko nije upucen dovoljno..Sirijska vlast je šitska..a vecina gradjana su sunni muslimani...pa bilo je i logicno da ako neko nesto napravi da ce se oni prvi odazvati u pobunu...
Razlogi su brojni ali to je manje bitno...
Ja ne podrzavan ni Assada ni Pobunjenike...vec PRAVDU..!!
prikaži cijeli komentar
kaveni.ivan: 13:07 18.02.12'
patkovic: 13:03 18.02.12'
kobra_sa_galaksije: 12:49 18.02.12'
imati jaku vojsku to je jedino rejsenje odbraniti se od velikog zla sa zapada i istoka nije beze drug tito toliko ulagao u vojsku
prikaži cijeli komentar
rekhbar: 12:41 18.02.12'
"Šta god Iranci naprave to je provokacija, a kad ih ameri špijuniraju sa bespilotnim letjelicama i patroliraju oko njihove granice, sa razaračima i nosačima aviona onda je to uredu."
odgovorio sam ..
prikaži cijeli komentar
rekhbar: 12:38 18.02.12'
Svaka država se bori za moć, samo za razliku od Zapada čija moć ne podrazumijeva istrebljenje jedne nacije, uništenje, dok Iran ima za cilj učinit od Izraela plivače..sami odlučite što je manje zlo
prikaži cijeli komentar
Irfan: 12:35 18.02.12'
Bravo Iran! Moze se vec reci da su uveliko propali planovi imperijalistima i njihovim vehabijskim slugama u Siriji!
prikaži cijeli komentar
Fichorka: 12:30 18.02.12'
Što se tiče Olimpijskih igara u Londonu, moguć je onda nekakav false flag napad koji bi okrivio zemlje protivnike SAD-a. Neki kažu da će se iscenirati dolazak vanzemaljaca 2012 u Londonu. Vidjet ćemo...
prikaži cijeli komentar
Fichorka: 12:26 18.02.12'
Šta god Iranci naprave to je provokacija, a kad ih ameri špijuniraju sa bespilotnim letjelicama i patroliraju oko njihove granice, sa razaračima i nosačima aviona onda je to uredu.
prikaži cijeli komentar
kaveni.ivan: 12:24 18.02.12'