Američki Kongres pozvao direktore Facebooka, Googlea i Twittera da svjedoče o navodnoj ruskoj upletenosti u američke predsjedničke izbore
Američki Kongres zatražio je od direktora Facebooka, Googlea i Twittera da svjedoče u sklopu istrage o ruskom navodnom uplitanju u američke predsjedničke izbore prošle godine. Naime, zadnja tvrdnja o kojoj se u SAD-u intenzivno raspravlja je navodno rusko kupovanje političkih oglasa na ovim platformama s ciljem utjecanja na ishod izbora.
Iz Moskve poručuju kako nikada nisu kupovali nikakve takve oglase na američkim internetskim mrežama. No, optužbe ni ne optužuju direktno rusku Vladu već se spominju navodni "ruski entiteti" - dakako, iste entitete se naknadno može uvijek povezati s ruskom Vladom, dovoljan je razlog što su ruski.
No, čak i da takvi oglasi jesu bili zakupljeni, što predstavlja pokušaj utjecanja, postavlja se pitanje kolika bi stvarno mogla biti njihova učinkovitost. Neki smatraju kako je ovo pokušaj širenja postojeće istrage pošto ista do sada nije dala nikakve konkretne dokaze o navodnoj upletenosti Rusije u američke predsjedničke izbore.
Poštovani, za čitanje cijelog ovog teksta morate biti pretplatnik.